Datum:

27.04.2018. 22:29

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Kompanija Bosch je bila jedna od ključnih igrača u Volkswagen-ovom Dizelegejt skandalu, te je sankcionisana novčanom kaznom u iznosu od 327,5 miliona dolara.

Iako ta nemačka kompanija nikada nije zvanično priznala učešće u skandalu, njeni predstavnici sada tvrde da su pronašli način da spasu dizel agregate.

Tokom svoje godišnje medijske konferencije, izvršni direktor kompanije Bosch, dr Volkmar Dener je izjavio: „Dizel agregati još uvek imaju budućnost, jer je naša kompanija pronašla način na koji ih može spasisti“. Naime, on je naveo da nova tehnologija omogućava vozilima koja imaju dizel agregate emituju svega 13 mg/km azotnog oksida. To je znatno manje od trenutnog limita koji iznosi 168 mg po pređenom kilometru, i limita koji će biti usvojen 2020. godine (120 mg po pređenom kilometru).

Detalja ima malo, ali su iz kompanije naveli da je ta mala emisija štetnih gasova postignuta zahvaljjući „kombinaciji tehnologije za ubrizgavanje goriva, novorazvijenog sistema za strujanje vazduha i inteligentnom sistemu kontrole temperature“.

Predstavnici kompanije su dodali i da je ovaj rezultat postignut zahvaljujući modifikaciji postojeće tehnologije, odnosno, nema potrebe za dodatnim komponentama koje bi zahtevale još novca. Ono što je još važnije, ove promene „ne utiču značajno“ na potrošnju goriva.

Dener je zatim dodao da njegova kompanija „pomera granice tehnološki izvodljivog“, kao i da modeli opremljeni najsavremenijom tehnologijom neće biti znatno skuplji od ostalih modela.

On je naveo da njegova kompanija veruje da će dizel agregati i u budućnosti imati važnu ulogu u autoindustriji, bar dok električna vozila ne postanu svakodnevna pojava.

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)