Datum:

29.06.2018. 21:29

Autor:

Ina

Oznake:


Statistika:

0 komentara pregleda

Kompanija BMW je i konačno, uoči trke „24 časa Le Mana“ podigla „veo“ sa svog novog modela Serije 8 u kupe varijanti, nakon nekoliko procurelih i bezbroj špijunskih fotografija, i izveštaja o novoj perjanici bavarskog proizvođača.

Predstavnici kompanije su uporni u tome da nam stave do znanja da je novi kupe Serije 8 konstruisan sa primarnim ciljem da vozaču pruži izuzetnu dinamiku vožnje.

Sa tim na umu, šasija, pogonski sklop i vešanje su konstruisani da pruže superiornu agilnost, preciznost i draž koju sa sobom nosi vrhunski sportski automobil. Sve ovo zvuči pomalo neverovatno, ako uzemo u obzir da predstavnici kompanije o ovom modelu govore i kao o luksuznom kupe modelu.

Možda je ovo jedan od glavnih razloga zbog kog je BMW odlučio da svoju novu perjanicu predstavi upraov uočiu trke „24 časa Le Mana“, odnosno, da svima pokaže da je reč o sportskom automobilu.

Spoljašnji dizajn Serije 8 je dinamičan, „mišićav“ sa oštrim linijama i stilom koji ne ostavlja nikavu dilemu da je 100% reč o BMW modelu. Naravno, ogromna „kidney“ maska (rešetka) hladnjaka čini ovaj model prepoznatljivim već na prvi pogled.

Što se dimenzija tiče, novi BMW Serije 8 je dugačak 4.843 mm, širok 1.902 mm i visok 1.341 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2.822 mm. Ove dimenzije mu definitivno daju čvrstu i agresivnu formu.

Kada bude pušten u prodaju, ovaj model će biti dostupan sa dve opcije agregata. Verzija 840d xDrive poseduje šestocilindarski dizel, TwinPower Turbo agregat radne zapremine tri litara koji razvija 315 konjskih snaga i 680 Nm obrtnog momenta, te će mu za ubrzavanje iz mesta do „stotke“ trebati svega 4,9 sekundi. Reč je naravno o jeftinijoj varijanti, bar za kupce u Evropi.

Druga verzija je M850i xDrive, o kojoj smo danas već pisali, a koja poseduje V8 twin-turbo agregat radne zapremine 4,4 litara koji razvija 523 konjskih snaga i 750 Nm obrtnog momenta. Ovaj model će od 0 do 100 km/h ubrzavati za impresivnih 3,7 sekundi.

Oba agregata su povezana sa unapređenim osmostepenim Steptronic Sport automatskim menjačem, koji poseduje nofi softver i kontrolu hidraulike, te ne samo da lakše menja brzine, već je i ekonomičniji i efikasniji.

U standardnu opremu spadaju još i adaptivno M vešanje sa amortizerima koji se mogu elektronski podešavati na oba modela, kao i BMW integral aktivno upravljanje. Na modelu M850i xDrive dostupna je i aktivna „roll“ stabilizacija. Tu je i pregršt bezbednosnih i sistema za asistenciju vozaču, kao što su aktivna kontrola krstarenja sa stani/kreni funkcijom, sistem za održavanje vozila u jednoj traci na putu, sistem upozorenja na čeoni sudar, asistencija prilikom parkiranja i još mnogo toga.

Kada je reč o enterijeru nove perjanice kompanije BMW, tu je najnoviji operatvini sistem 7.0 koji se manifestuje preko tri ekrana. Instrument tabla je potpuno digitalna i poseduje ekran veličine 12,3 inča u dijagonali i osetljiv je na dodir, a nudi nekoliko grafičkih opcija. Ekran infotejnment sitema je takođe osetljiv na dodir i ima veličinu od 12,3 inča. Treći ekran služi za kontrolu klime i slično i ima veličinu 10,25 inča.

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)