Datum:

23.10.2012. 16:10

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3365 pregleda

BMW je preusmerio nekoliko desetina hiljada novih vozila, koja su prvobitno bila namenjena prodaji u Evropi, na severnoameričko i azijsko tržište.

Ekonomska kriza koja je najpre zahvatila automobilsku industriju u SAD, sada već ozbiljno utiče na prodaju u Evropi. Čak i proizvođači premijum automobila, koji globalno beleže rekordne prodajne rezultate, počinju da osećaju posledice smanjene potražnje na evropskom tržištu. 

“Izazovi u Evropi postaju sve veći”, priznaje Ian Robertson, član upravnog odbora BMW-a. Zbog toga su u bavarskoj kompaniji odlučili da preusmere nekoliko desetina hiljada novih vozila sa evropkog tržišta, u SAD i Aziju. 

Prodaja novih automobila na severnoameričkom tržištu ponovo je u porastu, dok je kinesko tržište i dalje u elspaniziji, iako beleži nešto sporiji rast nego prethodnih godina. 

U BMW-u kažu da u Americi i Kini postoji velika potražnja za poslednjom generacijom Serije 3, tako da će prodaja nove “trojke” u tim zemljama kompenzovati smanjenu potražnju u Evropi. 

“Situacija je takva da će proći godine pre nego što se tržište u ovom regionu stabilizuje”, predviđa Ian Robertson iz BMW-a. 

Stručnjaci procenjuju da automobilska industrija u Evropi beleži najveći pad prodaje u poslednje dve decenije.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)