Datum:

07.04.2011. 23:54

Autor:

Ina

Oznake:

, ,

Statistika:

1 komentara 4328 pregleda

Zamislite sledeću situaciju: idete da se provozae zahtevnom deonicom u svom novom automobilu. Pre no što ste dodali gas, sistem je već s interneta skinuo podatke o vremenskim uslovina, GPS je ubeležio planiranu rutu, a ESP sistem već prikuplja podatke o podlozi po kojoj se vozite te ograničava količinu snage koju motor isporučuje točkovima.

Sistem takođe uzima u obzir koji ste režim aktivne šasije podesili te pre nego napadnete idući zavoj samostalno izmenjuje brzine automatskog menjača naniže da biste to učinili na najdinamičniji mogući način. Zvuči naučno-fantastično? Možda, no reč je o novom mehanizmu koji nam je BMW netom predstavio na Danima inovacija u Münchenu.

BMW-ov sustav koristi i sistem radara i kamera smeštenih u prednji i stražnji kraj automobila, a mogućnosti tog sofisticiranog elektronskog sklopa, kažu u BMW-u, ograničene su dostupnošću podataka.

Bavarci zasad ne otkrivaju kad bismo njihov adaptivni osmobrzinski menjač mogli dočekati u serijskoj proizvodnji, no nagađa se da bi nova serija 7 trebala biti prva koji bi mogla profitirati od njegove ugradnje.

Izvor: Tportal

1 komentar
  1. Slavisa

    Samo se postavlja pitanje da li si u takvom autu vozač ili putnik i gde je tu uživanje u vožnji. Još malo vozila neće ni imati komande

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)