Datum:

19.12.2017. 19:10

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

BMW se trudi da prestigne Audi u tituli najprodavanijeg luksuznog automobilskog brenda u Kini. Po svemu sudeći, to mu izvrsno polazi za rukom.

U prvih 11 meseci ove godine, prodaja BMW-a u Kini porasla je za 15 odsto, odnosno iznosi 542.362 jedinice. Ovaj trend nastavljen je u novembru, kad je prodaja porasla za 12 odsto.

Poređenja radi, Audijeva prodaja na istom tržištu i u istom periodu pala je za 2.1 odsto, na 528.706 edinica, dok je Mercedes-Benz, inače drugi najprodavaniji brend luksuznih automobila u Kini, do sada u ovoj godini prodao 539.728.

BMW je, kao i njegovi nemački rivali, svestan važnosti kineskog tržišta, a trenutno je u pregovorima sa Great Wall Motorom oko uspostavljanja saradnje koja će za ishod imati zajedničko pravljenje automobila u ovoj zemlji.

BMW i Great Wall su tajnoviti po pitanju otkrivanja detalja o saradnji, ali se predviđa da će oni praviti električna vozila pod novim imenom, poput Denze, zajedničkog projekta Mercedes-Benza i BYD-a.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)