Datum:

12.05.2013. 20:24

Autor:

Ina

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 4284 pregleda

Poznati američki biznis magazin “Forbes” smatra da je BMW najmoćniji automobilski brend na svetu. Nemački proizvođač rangiran je kao deveti na listi najmoćnijih brendova na svetu.

Vrednost BMW brenda procenjena je na 26.3 milijarde dolara, dok njegov prihod iznosi 73.7 milijardi. Ovim brojkama, BMW je iza sebe ostavio i Toyotu, najvećeg proizvođača automobila na svetu (koji je na 14. mestu ove liste) i svog nemačkog rivala Mercedes-Benza (16. mesto). Kompanija iz Minhena takođe je bolje pozicionirana od brendova kao što su Cisco, Oracle i Samsung.

Sledeći na Forbsovoj automobilskoj listi su Honda (19. mesto), Audi (32. mesto), Volkswagen (45. mesto) i Ford (59. mesto). Ostale automobilske kompanije koje su ušle na Top 100 listu su Hyundai (71. mesto), Nissan (76. mesto) i Lexus (87. mesto).

Italijanski proizvođač sportskih automobila Ferrari, uprkos tome što je prepoznat kao najmoćniji brend na svetu od strane “Global 500” u februaru, nije se našao na pomenutoj Forbsovoj listi.

Na vrhu liste najmoćnijih brendova na planeti nalaze se Apple, a za njim Microsoft, Coca-Cola, IBM i Google. U Top 10 ušli su Intel, McDonald’s, General Electric i već pominjani BMW i Cisco.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)