Datum:

07.01.2011. 10:51

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 6546 pregleda

Koliko daleko su proizvođači automobila spremni da odu zarad dobre reklame? Verovatno ne možemo ni da pretpostavimo. Ipak, mora im se priznati duhovitost, snalažljivost i kreativnost, a sigurno nemaju ni skromne budžete. Da li je to sve što je potrebno za dobru reklamu? Hm, ne baš.

Odavno je poznato da naš mozak može da registruje slike (ali i zvukove) van naših čula, odnosno svesti. To je poznato pod nazivom ”subliminalna percepcija”, a mnogi naučnici smatraju da informacije koje smo primili bez upliva svesti imaju jači i veći uticaj na nas, naše odluke, ponašanje, stavove. Istraživanja o tome prva je radila Coca Cola, a danas su takve stvari u savremenom marketingu (zvanično) zabranjene.

Kompanija BMW došla je na ideju da napravi reklamu koja bi se bazirala na dva principa. Prvi je goreopisana subliminalna percepcija, dok je drugi efekat iluzije (demonstracija toga koliko su naša čula ne samo ograničena, nego podložna raznim prevarama i greškama). Iako kontroverzna, ova reklama nije zabranjena, jer se na kraju pojavljuje BMW logo, tako da se ne može u potpunosti nazvati subliminalnom. Pogledajte video!

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)