Datum:

20.03.2014. 16:24

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 3988 pregleda

Nakon što je Folksvagen uspešno pokrenuo svoju novu modularnu MQB platformu, koja svojom fleksibilnošću pruža velike mogućnosti, saznajemo da su se i BMW i Mercedes odlučili na slične poteze i da će u narednom periodu drastično smanjiti broj svojih platformi.

BMW će u budućnosti koristiti samo dve modularne platforme za sve svoje modele. Prva će biti rezervisana za modele sa prednjim pogonom, a druga za sve sa zadnjim pogonom, dok će novi “i3” i “i8”, koji se ne uklapaju u ove planove, biti građeni odvojeno, saopštio je član odbora BMW-a Herbert Dies.

Trenutno, BMW raspolaže sa pet osnovnih platformi: FWD platforma za MINI i FWD BMW “serije 2 AT”; platforma za X1 i seriju 1, 2 i 3, veću za serije 5, 6 i 7 i “rols-rojs goust”, jednu ua X3 and X4 krosovere i jednu za X5 and X6 krosovere.

Osim platformi, vozila će takođe deliti elektronske sisteme i komponente.

“Upotreba komponenti iz većih automobila u manjim je skuplja, ali će nam to omogućiti da tehničke karakteristike automobila iz serija 3, 4, 5 i 7 iskoristimo u “miniju” i drugim malim automobilima”, kaže se u saopštenju BMW-a.

Mercedes će takođe krenuti sličnim putem, pa će u odnosu na 9 platformi, koliko su imali pre samo pet godina, svoju proizvodnju ograničiti na četiri.

U njihovoj ponudi će se naći MFA platforma za prednji pogon i krosovere; MRA za zadnji pogon i krosovere poput nove generacije GLK; MHA za srednju klasu i velike krosovere i SUV-ove kao što su novi ML, i MSA za sportske automobile poput SL i SLK roudstera.
 
U Mercedesu su sigurni da će ovaj potez biti veoma isplativ i da će kompaniji omogućiti lansiranje velikog broja novih vozila.

Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)