Datum:

14.01.2014. 16:27

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3448 pregleda

BMW je i u 2013. zadržao status najprodavanije luksuzne automobilske marke na svetu, ispred Audija na drugom i Mercedesa na trećem mestu. Ovakav rezultat zabeležen je uz rekordnu prodaju automobila sa amblemom avionskog propelera, koja je protekloj godini iznosila 1,66 miliona jedinica.

U poređenju sa 2012. godinom, BMW je 2013. prodao 7,5 odsto vozila više, a novi rast isporuka ostvaren je najviše zahvaljujući povećanom potražnjom za automobilima iz familije Serije 3 i BMW-om X1.
 
Zasluga takođe pripada kupcima na tržištima Kine i SAD, koji su pokazali rast interesovanja za BMW modelima. U Kini je, na primer, sa 390.173 prodata primerka u 2013, prodaja BMW-a skočila za čak 20 procenata. Zbog toga kompanija planira da se i u tekućoj godini fokusira na to za nju najznačajnije tržište, tako što će lansirati deset novih modela, među kojima jedan na električni pogon.
 
Što se tiče ostalih konkurenata, BMW je i 2013. iza sebe ostavio Audi, koji je prodao takođe rekordnih 1,57 miliona automobila i Mercedes (1,46 miliona).
 
Kada je reč o čitavoj BMW grupaciji, koja osim matičnog brenda obuhvata i marke MINI i Rolls-Royce, tokom 2013. širom sveta isporučeno je 1,96 miliona vozila, ili za 6,4 procenta više nego godinu dana ranije.
 
Izvor: B92
0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)