Datum:

26.03.2013. 16:24

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 7299 pregleda

Automobilski gigant Ford našao se na “vrućem terenu” nakon predstavljanja reklame na indijskom tržištu u kojem se na posve neobičan način promoviše najnoviji Figo model.

U promotivnom spotu i reklami u štampanim medijima u stilu karikature prikazan je zadnji deo Figa, s Silviom Berluskonijem kao vozačem i nekoliko zgodnih žena zavezanih u gepeku.

Kampanju je pokrenula indijska advertajzing agencija JWT uz slogan “Zaboravite na svoje brige iza Figovog extra velikog prtljažnika”, ali je izazvala ogromnu pažnju javnosti i nekoliko najvećih organizacija za zaštitu ženskih prava.

– U reklami porede žene sa prtljagom – da li o ovome možete da razmišljate, ako je cela nacija povređena zbog poslednjeg talasa silovanja stranaca u Indiji, smatra Dr. Ranjana Kumari.

Ford se distancirao od reklamne kampanje, navodeći da nije odobrio ovu kampanju. U saopštenju su naveli da im je veoma žao zbog incidenta.

Izvor: Economy

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)