Datum:

10.09.2015. 10:35

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 6981 pregleda

Prateći svetski trend, koji nalaže da svaki proizvođač automobila mora da ima bar jedan SUV model u svojoj gami, Bentley je predstavio sopstveno terensko vozilo, čime je otvorio novo poglavlje u istoriji te kompanije.

Prošlo je tri i po godine otkako je Bentley na ženevskom salonu automobila 2012. izložio koncept EXP 9 F kao uvertiru u serijski SUV.

Kompanija je najpre opipala puls klijentima, saslušala njihovo mišljenje i sugestije, a zatim izvršila korekcije dizajna, kako bi bila sigurna da će se Bentayga dopasti tradicionalnim kupcima njihovih automobila.

Clij je bio da se pre svega privuku postojeći vlasnici nekog od modela marke Bentley, koji sada u garaži imaju SUV nekog drugog proizvođača.

Vreme i broj prodatih primeraka modela Bentayga pokazaće da li ova strategija bila ispravna. Bentley je samouveren i već opisuje svoj terenac kao “najbrži, najnažniji, najluksuzniji i najeskluzivniji serijski SUV na svetu”.

Kada je reč od dizajnu, proizvođač nije želeo da eksperimentiše. Odbačena su problematična stilska rešenja koncepta EXP 9 F (poput previše napadnih maglenki u braniku) pa Bentayga spreda podseća na klasične Bentley modele, kao što su Continental GT ili Flying Spur.

Farovi su manji i diskretniji, a pogled na karakterističnu mrežastu masku hladnjaka posmatraču odmah daje do znanja da je ispred njega jedan Bentley.

Poput većine SUV vozila, i Bentayga ima tipične krovne šine, a vozilo je postavljeno na specijalno dizjanirane alu felne koje mogu biti dimenzija od 20 do 22 inča

Zadnji deo nije previše upečatljiv, ali je stilski dosledan kada se automobil sagleda kao celina.

Bentley tvrdi da je upotrebom aluminijuma (umesto čelika) u konstrukciji vozila uspeo da “uštedi” 236 kg.

Unutrašnjost je takođe veoma konzervativna i obložena najkvalitetnijim materijalima koji se mogu naći u jednom automobilu. Praktično, sve površine presvučene su kožom, a tu su i očekivani ukrasni detalji od lakiranog drveta.

Centralno mesto na središnjoj konzoli zauzima osmoinčni ekran multimedijalnog sistema, a putnici koji sede pozadi mogu da podešavaju klimu i grejanje na spostvenom displeju koji se nalazi na zadnjem delu centralne konzole.

Sedišta vozača i suvozača mogu se podešavati na čak 22 načina, dok se funkcije grejanja, hlađenja i masaže podrazumevaju.

Kabina pruža komfor za 5 odraslih putnika, a kao opcija dostupna je i superluksuzna konfiguracija sa dva odvojena sedišta pozadi, koja imaju iste finkcije kao i prednja i čiji se položaj može podešavati u 18 smerova.

Iako je i standardna verzija već dovoljno luksuzna i krcata skupocenom opremom, Bentley nudi brojne doplatne opcije, kao što je, na primer, Naim premijum audio sistem snage 1950 vati ili brendirani Bentley Entertainment tableti dijagonale 10,2 inča koji se mogu pričvrstiti na naslone prednjih sedišta.

Tableti koriste Android operativni sistem i imaju mogućnost 4G, WiFi i Bluetooth konekcije.

Kao što se i očekivalo, Bentayga pogon dobija od 6.0 litarskog W12 twin-turbo benzinca. Motor proizvodi 608 ks (447 kW) i 900 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Snaga se prenosi na sva četiri točka pomoću osmostepenog automatskog menjača a SUV od 0 do 96 km/h (0-60 milja na sat) ubrzava za tačno 4 sekunde, pre nego što dostigne maksimalnih 300 km/h.

Bentley Bentayga biće jedna od zvezda predstojećeg sajma automobila u Frankfurtu, a prve isporuke planirane su za početak 2016. godine.

Cena nije saopštena, ali pretpostavlja se da najjeftinija verzija neće koštati ispod 150.000 evra.

69360685155efdc2be3b72507253726_v4_big

97553177555efdc2c7e867273511928_v4_big

114535586055efdc2c280d4766175508_v4_big

135451415755efdc2c6149f857687788_v4_big

139782225355efdc2ca0f9d379204472_v4_big

140334860555efdc2baa4cf470083346_v4_big

165126077655efdc2bc8a81890141492_v4_big

168104553455efdc2c44046335406662_v4_big

182577755255efdc2c0c53d627857712_v4_big

Više detalja o ovom superluksuznom SUV modelu možete saznati u promotivnim video klipovima:

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)