Datum:

23.03.2012. 16:29

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 5210 pregleda

Ševrolet je ponovo „pogodio u metu“. U „orbitu“ je lansirana „sedan“ verzija popularnog „avea“ – prava limuzina za, relativno malo novca! Reč o automobilu dugom 4.899 mm sa međuosivinskim rastojanjem od 2.525 mm, obiljem prostora, solidnom opremom, već u početnom „paketu“ i sve to po ceni od 9.189 evra!

I ovaj „aveo“ je, kao i prethodnik – „hečbek“ u verziji sa petora vrata, uglađen, prefinjenog izgleda, sa sjajno rešenim prednjim delom gde dominiraju četiri fara bez zaštitnog stakla, što mu daje naglašenu sportsku crtu, a tu je i sportsko upravljanje, važne bezbednosne karakteristike, ekonomičnost u potrošnji goriva i raznovrsnost. Nova šasija je jedna od najjačih u klasi, dinamična je i dobro reaguje na zahteve vozača.

Unutrašnjost vozila zbunjuje na prvi pogled, tako da pomislite da ste u automobilu više kategorije. Materijali su kvalitetni, sve je rađeno sa ukusom, u želji da vozaču i putnicima u kabini vožnja bude što komfornija. Posebno se ističe kokpit sa plavim osvetljenjem, koji je originalan, zanimljiv, ali i veoma funkcionalan. Volan je dobro odmeren i lako se podešava, a mnogobrojne komande su smeštene na obruču upravljača. Centralna konzola je jednostavna sa svim neophodnim prekidačima kojima se vrlo lako rukuje.

Sedišta su široka, dobro profilisana, pa vozač ne oseća umor na dužem putovanju. Prostora u kabini ima u izobilju. Mesta za pet odraslih putnika, i na „svakom ćošku“ poneka pregrada, pretinac, mesto za odlaganje sitnica. Tu su i svi neophodni priključci za USB, MP3 plejer…

U ponudi su tri benzinska motora, radnih zapremina 1,2, 1,4 i 1,6 litara sa rasponom snage od 70 do 115 „konja“, i jedan dizelaš, od 1,3 litara radne zapremine sa 75 odnosno 95 KS. U pripremi je i dizelaš 1,3 eko koji će, u kombinaciji sa „start-stop“ sistemom, doprineti još većoj ekonomičnosti „avea“.

Standard kod svih modela je šest vazdušnih jastuka, četvorokanalni sistem za kočenje (ABS) sa pomoćnom kočnicom i elektronskom kontrolom stabilnosti (ESC). ISOFIX fiksatori za dečija sedišta su standard kod svih modela. Odličan element standardne opreme pomaže da ne krenete unazad prilikom startovanja na uzbrdici. Zadržava automobil na mestu za 1,5 sekundi, dajući vam na taj način dosta vremena za ubrzavanje i bezbedno nastavljanje vožnje.

Ukoliko se vraćate kući noću, „Follonj-me-home“ prednja svetla ostaju upaljena kako bi vam po mraku osvetlila put do vrata, pre nego što se automatski isključe. Kao standard kod LTZ nivoa opreme, u ponudi je pomoć pri parkiranju zvučnim signalom.

Cena osnovnog modela sa motorom od 1,2 litra i 70 KS, rekosmo je 9.189 evra. Na testu „Novosti“ bila je limuzina sa motorom od 1,4 litra i 100 KS koja je trošlia kao po „fabričkoj knjizi“ 5,5 litara u proseku. Cena ovog modela, sa paketom opreme LT , dakle sledeći stepenik posle osnovnog LS (postoje i paketi LT plus i LTZ) je 11.425 evra.

Štednja

U „Ševroletu“ se inače, posebno diče ovom linijom motora. Jer, na primer, 1,2 litarski benzinac sa 70 KS ima deklarisanu potrošnju od svega 5,1 litar na 100 pređenih kilometara i emisiju CO2 od 119 grama po pređenom kilometru.
Ručica menjača, izvajana u sportskom stilu, upotpunjuje utisak da ste u skupljem automobilu nego što jeste.

Info

* Zapremina 1.398 ccm
* Snaga 100 KS
* Od 0 do 100 km/čas 12,2 sek. 
* Maks. brz. 177 km/čas
* Rezervoar 46 lit.

Činjenice – mere

* Dužina 4.899 mm
* Visina 1.735 mm
* Širina 1.517 mm
* Međ. rastojanje 2.525 mm
* Prtljažnik 502 lit.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)