Datum:

06.10.2016. 10:43

Autor:

Ina

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

U Srbiji je, sudeći po broju prodatih novih automobila, koji se poslednjih godina kreće oko 20.000 vozila (Slovenci kupuju tri puta više sa tri puta manje stanovnika) i dalje veoma teško doći do novog četvorotočkaša.

Silaskom domaćeg “punta klasik” sa scene, ostalo je upražnjeno mesto “narodnog” auta, koji bi svojim karakteristikama – odnosno cenom, bio koliko-toliko pristupačan ispražnjenom džepu prosečnog srpskog vozača.

Naši vozači se češće odlučuju da kupe polovno vozilo. Tako se godišnje u Srbiju uveze oko 120.000 polovnjaka, za čudo, uspevamo da kupimo većinu tih vozila od one čuvene bake koja je kolima išla samo do pijace…

Šalu na stranu, i dalje važi ona krilatica da je najbolji automobil nov. Nemci menjaju svoje automobili sa 4-5 godina starosti jer je utvrđeno da tada kreću da rastu troškovi održavanja… Naravno, svako poređenje većine naših vozača sa nemačkim je neumesno.

Ako imate 8.000 evra ili možete da sebi priuštite toliki kredit, na našem tržištu nemate preterano veliki izbor. U ponudi su “lade”, “granta” i “kalina”, a mi smo se odlučili da vam “ponudimo” moderniju “grantu”, u verziji “sedan” koja košta 7.300 evra. Radi se o verziji bez klime. “Grantu” možete kupiti i sa klimom, ali onda vam sleduje i nešto bogatiji paket opreme, pa smo se odlučili ipak, za baznu verziju.

Lep, uglađen, mali gradski automobil “škoda sitigo” košta nešto više od 8.000 evra ali je trenutno u toku “akcija” pa smo “pronašli” ovog mališana, doduše sa troja vrata za 7.992 evra. Češki brat blizanac “folskvagen apa” ima i klimu.

Treći naš “pik” je “Fijatov” mnogo hvaljeni automobil “panda”, koja ima petora vrata, a možete je, uz program reciklaže, nabaviti kod dilera FCA za 7.990 evra sa sasvim solidnom opremom i klimom.

Rumunski proizvođač automobila “Dačija” pod okriljem francuskog “Renoa” se poslednjih desetak godina na našem tržištu (naravno ne samo našem) potvrdila kao proizvođač robusnih, izdržljivih automobila sa odličnim (“Renoovim”) motorima. Pri tome “dačija” je i cenom više nego konkurentna na našem tržištu, pa je od svih nabrojanih automobila (sa cenom do 8.000) i najprodavanija.

Našli smo tri modela “dačije” koja se uklapaju na naš zadati budžet. “Sandero” sa opremom “bejz”, dakle početnim, košta 7.390 evra, ali on nema klima-uređaj, tako da se većina kupaca odlučuje za model “ambiens” koji ima klimu i košta 7.990 evra. Zato smo u našu ponudu uvrstili baš taj model.

1003-automobili-peca_n

Za one koji vole sedane (limuzinska karoserija) tu je još jedna “dačija”. Radi se o privlačno skrojenom “loganu” koji sa klimom košta 7.540 evra.

Naravno svi ovi automobili imaju benzinske agregate. “Škoda sitigou” ima moderni trocilindraš, a ostali motore sa četiri cilindra. Tehnološki je najstariji “Ladin” sa zapreminom od 1,6 litara. “Dačije” imaju proverene benzince od 1,2 litra “Renoa”, a “fijat panda” 1,2-litarski motor dobro poznat iz “fijata klasika”, naravno dodatno unapređen. Sem “pande” i “sitigoua” koji su tipični gradski automobili, ostala vozila su “višenamenska” bar u našim uslovima.

Velika većina naših vozača smatra da za 8.000 evra može da se kupi veoma kvalitetan polovnjak, ali to je ipak priča za neku drugu temu koju će “Novosti” takođe uskoro obraditi.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)