Datum:

03.01.2011. 19:29

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 6135 pregleda

Da dobra reklama prodaje sve, dokazano je do sada mnogo puta. Kompanije se nimalo ne ustručavaju da prave milionske kampanje, ako smatraju da im to na dugoročnom planu može doneti korist. Autoindsutrija se po tome ni malo ne razlikuje od bilo kog drugog tržišta. Giganti poput Mercedesa, Audija ili BMW-a zaista mnogo polažu u svoje reklame, koje zbilja jesu sjajne, često duhovite i uvek kreativne, a Lamborghini i Ferrari su institucije po sebi, čije reklame samo opravdavaju njihovu kultnu reputaciju.

To su sve razlozi zbog kog je auto sajt TopSpeed.com odlučio da izabere reklamu minule 2010. godine. Pobednikom je izabran reklamni spot ”Nissan Leaf – Polarni medved”. Iz TopSpeed-a navode: ”Ukoliko nas pitate da li bismo razmotrili kupovinu Leaf-a na osnovu gledanja ove reklame, iskreno bismo vam rekli – ne. Istina je da smo njime bili impresionirani i pre reklame. Odlična stvar u vezi sa njom je ta da tera ljude da razmisle o posledicama svojih odluka. Reklama za Leaf je emotivna i snažna, zato i jeste naš izbor.”

Pogledajte reklamu i procenite sami.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)