Audi R18 TDI

Datum:

11.12.2010. 19:47

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara 6091 pregleda

U tačno predviđeno vreme, Audi je skinuo čaršave sa svog Le Mans prototipa nove generacije. Kao što se šuškalo u medijima pre otkrivanja, R18 je napustio tradiciju svojih predaka koja podrazumeva dizajn sa otvorenim krovom, koji su imali R8, R10 i R15 Plus – radi zatvorenosti svoda i poboljšane aerodinamike u svrhe smanjenja iscrpljenosti vozača. Ova kompanija nije radila sa školjkom još od 1999. godine pa pretpostavljamo da to ipak ima neke veze sa Peugeot-ovom pobedom na Le Mans-u 2009. godine. Ta pobeda je jedina mrlja u Audi-jevoj besprekornoj pobedničkoj biografiji kada su u pitanju teške sportske trke, te nije slučajnost to što je rad na R18 počeo sredinom 2009. godine.

Srce R18 predstavlja 3.7-litarski TDI V6 motor, ali Audi je i dalje tajnovit kada je reč o informacijama o broju konjskih snaga i broja obrtaja, pa je logično pretpostaviti da te cifre sigurno nisu skromne. Iza motora se nalazi šestobrzinski menjač, te inovacije i nisu baš jednostavno dodate upravljačkom sistemu. Audi koristi jednodelnu ljuskastu konstrukciju od karbonskih vlakana kako bi smanjio težinu i povećao čvrstinu, a i fantastična LED prednja svetla svakako neće publiku Le Mans-a ostaviti ravnodušnim.

Sasvim je izvesno da Audi planira marketinšku kampanju za sva tri svoja R18 trkačka vozila (koliko će ih proizvesti) na leto iduće godine uoči Le Mans trke, a prvo pojavljivanje ovog vozila biće 24. aprila na Spa six hours trci.

Ako vam se ova vest dopala razmislite o tome da ostavite komentar ili je podelite sa prijateljima.
0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)