Datum:

02.02.2017. 19:25

Autor:

Ina

Oznake:

, , , , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Ovog vikenda održava se Super Bowl, a Audi je objavio reklamu u trajanju od 60 minuta koja će se emitovati tokom treće četvrtine i već sada je izazvala priličnu pažnju.

Reklama pod imenom “Kćerka” u fokusu ima nejednakost polova. Osmišljena je kao priča o devojčici koja učestvuje u trci, okružena dečacima, dok narator (njen otac) priča o tome kako će njegova ćerka biti tretirana kao manje vredna u odnosu na svoje muške suparnike.

Video završava porukom da je Audi u Americi posvećen pojednakom plaćanju za pojednak rad, a potom se pojavljuje S5 Sportback ka kom idu devojčica i njen otac.

Od svog objavljivanja, video pregledan je više od 2 miliona puta, a interesantna je činjenica da je više od 15.000 ljudi dalo negativnu ocenu ovog videa. 

Očigledno je da postoji nezanemarljivo velik broj ljudi koji u ovoj reklami vidi nešto negativno, a što se tiče Audija, njihov cilj je postignut – reklama je viđena i o njoj se i te kako priča.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)