Datum:

06.08.2018. 15:37

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Pripadnici takozvane milenijumske generacije (svi rođeni između 1981. i 1996), poznati kao milenijalci, često se vide kao lenjivci koje ne zanimaju automobili, ali to je veoma daleko od istine. Ova generacija ima snažan uticaj na tržište automobila, a to se odnosi i na luksuzne modele.

Tokom CAR Management Briefing seminara u Mičigenu, direktor Audija za SAD Anupam Malhotra govorio je o promenama koje milenijalci donose u automobilsku industriju. On smatra da je neophodno da tržište isprati ovu promenu.

Deo tih promena je okrenutost ka naprednoj tehnologiji, zato što milenijalci imaju pristup tehnologiji i logično je da istu žele i u svojim automobilima. Audi prihvata ovaj trend i mnogi njihovi automobili imaju opcije povezivanja i poluautonomne vožnje.

Q3 je, recimo, dizajniran tako da se dopadne milenijalcima. Iako nije napredan kao A8, ovaj krosover ima digitalnu instrument tablu, 8.8 i 10.1-inčni zabavno-informacioni sistem, kao i tehnologiju glasovne kontrole, internet povezivanje i mnoštvo asistencija pri vožnji.

Mahotra smatra da nisu samo automobili oni na čemu milenijalci insistiraju, već je to i iskustvo pri kupovini. Ono sada mora biti mnogo udobnije i prijatnije, kao i mobilnije. Tako je Hyundai razvio Shopper Assurance program, koji potencijalnim kupcima omogućava testnu vožnju bez posete predstavništvu.

Milenijalci kupuju 29,7 odsto automobila u Severnoj Americi, a pošto taj broj raste, proizvođači postaju svesni njihovog uticaja na automobilsko tržište.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)