Datum:

05.09.2011. 22:12

Autor:

Ina

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara 7222 pregleda

Jedan od najinovativnijih Audija ikad biće ponovo rođen na Salonu automobila u Frankfurtu iduće nedelje. Ovo su prve zvanične skice novog A2 malenog elektromobila koji će predstavljati ljutog rivala BMW i3 automobilu.

Ovaj koncept nudi najjasniju sliku o tome kako će izgledati zamena za originalni A2. Kao što i sami možete videti, on je inteligentna mešavina originalnog A2 i A1 modela. Uočava se klasična zakrivljena linija krova u A2 stilu, kao i produženi svodovi.

A2 je neznatno kraći i viši od A1, a širok je 3.8 metara, dugačak 1.7 metara i visok 1.5 m. Baš kao i Volkswagen Up!, dugo međuosovinsko rastojanje obećava mnogo prostora unutra. Konceptna verzija nudi mesta za četiri putnika, a očekuje se da će proizvodna imati mesta za petoro ljudi.

Audi je potvrdio da će koncept imati u potpunosti električni pogon, ali se detalji neće znati sve do premijere u Frankfurtu. Kada se pojavi u auto-salonima, očekuje se da će imati širi opseg motora nego ranije. Benzinske jedinice imaće od 75 do 110 KS, a uključivaće 3-cilindarske jedinice iz Up! modela, kao i četvorocilindraše takođe obezbeđene od strane Volkswagen grupe. Dizel obećava veću ekonomičnost pri vožnji, a opseg samostalnog kretanja samo uz pomoć elektromotora iznosiće oko 90 km.

Najinteligentniji model biće u potpunosti električni A2. Njega će napajati litijum-jonska baterija i električni motor od 70 kW, sa rangom samostalnog kretanja od neverovatnih 250 km, što je za najmanje 80 km više od Nissan Leaf modela. Ove potencijalne brojke biće od pomoći ovom vozilu da nadživi legendarni A2, koji je svojevremeno predstavljao pionira u području ekonomične vožnje. Očekuje se da će imati i specijalnu 1.2-litarsku verziju, koja će imati ugrađen stop-start sistem i trošiće 2.6 l/100 km.

Novi A2 imaće takođe novu LED tehnologiju, koja se odlikuje intenzivnom ali ne i zaslepljujućom svetlošću. Intenzitet osvetljenja automatski preuzimaju i zadnja svetla, kako bi se prilagodila uslovima pri vožnji. Najradikalnije od svih je ”dinamičko dnevno” sveto koje obavija čitave strane automobila i proizvodi svetlosne  signale kada su aktivirani indikatori.

Za oblaganje unutrašnjosti korišćeni su inovativni materijali, uključujući poliuretan i materijal napravljen od recikliranog poliestera koji pokrivaju centralnu podnu površinu. Okviri sedišta napravljeni su od plastike, dok aluminijumski detalji upotpunjuju osećaj da se nalazite u klasičnom Audijevom premium vozilu. Značajnim funkcijama upravlja centralni tač-skrin iza upravljača.

Ovaj novajlija najverovatnije će koštati više od A1 kada dospe na tržište, što će se desiti 2013. godine, ali Audi zauzvrat obećava neverovatan prostor, niske troškove i bogat izbor pogonskih agregata.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)