Datum:

18.10.2012. 10:30

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3914 pregleda

Jao, što je sladak! Oduševljenje mlađeg, ženskog dela komšiluka, kada smo „folksvagen up!“ parkirali ispred zgrade sasvim lepo pokazuje da je „Folkavagen“ opet uspeo da spoji lepo i funkcionalno. Uostalom, početkom godine je i prestižni međunarodni žiri na Auto-salonu u Njujorku, ovog „mališana“ proglasio „svetskim automobilom godine 2012.“

Napravljen da osvaja na prvi, ali i svaki drugi pogled, ovaj automobil pruža zaista mnogo za cenu, koja je i za naše prilike više bnego povoljna. Naime, „akcijska cena“ od 8.770 evra je nešto što će svakako obradovati poklonike malih, gradskim automobila, ali će ozbiljno zabrinuti i konkurenciju u segmentu u kojem vlada sve veća gužva.

Na testu se našao model sa dvoje vrata, benzinskim motorom 1,0 litara i 60 KS, i paketom opreme „move up!“, u kojem nema šta nema – od elektropaketa do navigacionog sistema, bord kompjutera, parking-senzora, tempomata, klima-uređaja, sjajnog audio-sistema…
Dug tek nešto više od 3,5 metara, skrojen sa mnogo stila, ukrašen velikim staklenim površinama, karakterističnim zadnjim vratima, „up!“ je lep, dopadljiv, i jasno, pravi gospodar uskih, gradskih ulica. Naravno, parkiranje, koje je olakšano i senzorima, nije nikakav problem.

Unutrašnjost ovog automobila pokazuje da je „Folksvagen“ bio čvrsto rešen da napravi „superminija“. Sve je besprekorno urađeno, skladno, a materijali su vrhunski, napravljeni da traju. Prostora ima kao da ste u vozilu za broj većem! Sistem „izi entri“ na strani vozača, olakšava ulazak na zadnje sedište. Čak je i prtljažnik poprilično prostran, a sa 251 litrom, lakim obaranjem zadnje klupe dobijate čak 951 litar korisnog, prtljažnog prostora.

Volan je lepo oblikovan sa tri kraka, „podrezan“ na donjem delu, pa imate utisak, pogotovo kada kao mi imate na testu vozilo sa crno-belom kombinacijom boja, da se nalazite u nekom sportskom automobilu. Tome doprinosi i izuzetna ručica menjača (petostepeni, manuleni, nemački precizan) ali i „cajgeri“, okrugli sa belim brojkama na crnoj podlozi i crvenim skazaljkama, oivičeni hromiranim prstenovima.

„Folkvagen“ u svog hit „mališana“ ugrađuje dva 1,0 litarska benzinska motora, sa 60 i 75 KS. Mi smo na testu imali agregat sa 60 „konja“, vrlo živahnih, sasvim dovoljnih za gradsku vožnju i ekonomičnu vožnju. Na našem testu prosečna potrošnja od 4,7 tek je nešto bila viša od fabrički deklarisanih 4,5 litara.

Za bezbednost su zadužene vrlo dobre kočnice, ali i brojni elektronski sistemi od ABS do ESP, asistencije pri kočenju i prednjih i bočnih vazdušnih jastuka.

Kupci u Srbiji, koji više vole automobil sa petoro vrata, obradovani su nedavno kada je „Porše SCG„ proširio ponudu, uz jedan dodatak – akciju „Do modela s pet vrata uz 0 odsto depozita“, uz odlaganje prvog plaćanja od mesec dana!

Autor: P. Živković, Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)