Datum:

06.02.2016. 11:50

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 4157 pregleda

Najbolji način da se na brzinu zaradi novac je da se automobil „prepakuje“ i prodaje pod drugim imenom. Upravo je to formula koju je iskoristio „Folksvagen“ kada je predstavio model „ameo“ koji će se prodavati na indijskom tržištu.

„Ameo“ je sedan koji bi trebalo da popuni prazninu između B i C segmenta a nastao je dodavanjem gepeka na hečbek „polo“. Limuzine su popularan izbor u Indiji gde će se „ameo“ i proizvoditi. „Folskvagen“ još nije objavio podatke o dimenzijama svoje limuzine ali se zna da je zapremina prtljažnika 330 litara.

Unutrašnjost je, takođe, preuzeta iz nama dobro poznatog „pola“ a vozači će dobiti priliku da izaberu sa bogatog spiska dodatne opreme (automatski klima-uređaj, multimedijalni miror link sistem, blutut, tempomat, dodatni vazdušni jastuci i zavese, aluminijumski točkovi…).

Što se ponude motora tiče, poznato je da će baznu verziju pokretati 1,2-litarski trocilindrični MPI benzinski motor sa 74 KS, uparen sa petostepenim manuelnim menjačem. Vozačima je dostupan i 1,5-litarski dizel agregat (proizvodi se u Indiji) sa 89 KS koji može da se dobije i u kombinaciji sa sedmostepenim DSG menjačem.

2016-vw-ameo

2016-vw-ameo (1)

Icelandic horses on riverside, Hofn, Iceland

2016-vw-ameo (3)

Izvor: Auto Bild/Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)