Datum:

01.11.2013. 10:21

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 7519 pregleda

Prelepa „alfa đulijeta“ i „alfa mito“, modeli za 2014, kako kažu u slavnoj kompaniji, ponovo rasplamsavaju strast i izražavaju prave vrednosti brenda u svojim segmentima. Italijanski stil, performanse i tehnička izvrsnost pružaju i maksimalno zadovoljstvo pri vožnji i potpunu bezbednost. Automobili „alfa romeo“ uvek su bili posvećeni onima koji očekuju odgovor više koji prevazilazi koncept „korisnog prevoznog sredstva“ i postaje odgovor pravog „uzbuđenja“.

Kod brenda „alfa romeo“ sve se svodi na jednu reč – strast. Ista ta strast rasplamsava mnoge obožavaoce širom sveta, od Južne Afrike i Japana, pa do Sri Lanke i Argentine. Postoji više od 350 „alfa romeo“ klubova i više od milion obožavalaca registrovanih na zvaničnim stranama kompanije „Alfa Romeo“ na „Fejsbuku“.

Model „đulijeta“ doveo je „Alfa Romeo“ u vođstvo u važnom segmentu u Evropi, dokazujući svima da „moćno“ može biti i „efikasno“, da „elegantno“ može biti i „udobno“ i da „kompaktno“ može biti i „zabavno“. Zato je „đulijeta“ do sada dobila čak 22 nagrade i ostvarila ukupno 224.000 prodaja od lansiranja (sredinom 2010. godine) do danas.

Model „mito“ javnost je dočekala sa entuzijazmom, naročito nova generacija „alfista“, mladih kupaca koji su time mogli da ispune svoj san: da kupe sportski i bezbedan automobil prepoznatljivog stila i tehnološkog sadržaja koji je dostupan po pristupačnoj ceni.

Da bi nastavio da igra glavnu ulogu u svom segmentu, novi model „alfa romeo đulijeta“ za 2014. godinu nudi važne inovacije, počevši od novog motora JTDM 2 od dva litra i 150 KS sa multidžet sistemom za ubrizgavanje goriva. Sa ovim motorom novi auto beleži vrhunske performanse, postižući najveću brzinu od 210 km/č i ubrzanje od 0 km/č do 100 km/č za 8,8 sekundi. Sve to uz veoma nisku potrošnju goriva i emisiju CO2: brojke zabeležene u kombinovanom ciklusu (koji poseduje sertifikat o usaglašenosti) bile su 4,2 litra goriva na 100 km i samo 110 g/km CO2.

Čak je i stil obnovljen dosad neviđenom čeonom rešetkom, novim hromiranim okvirom svetala za maglu i felnama od 16, 17 i 18 inča. Opseg boja sada je širi, uz dodate tri nove boje karoserije: Moonlight Pearl, Anodizzato Blue i Anodizzato Bronze. Nove karakteristike mogu se naći i u enterijeru, poput volana, sedišta i obrade kontrolne table, panela vrata i ručki.

Model „mito“ za 2014. obnavlja svoj tehnološki izgled, pritom zadržavajući učvršćenu sliku sportskog kompaktnog automobila. Eksterijer se razmeće novom hromiranom rešetkom, nijansom antracit sive i poliranom završnom obradom prednjih farova. Enterijer je sad još rafiniraniji, počevši od četiri izbora presvlaka i tri potpuno nove komandne table sa specifičnom opremom usklađenom s verzijom.

Novine se mogu naći i među motorima, sa novim „Turbo TinAir“ motorom od 0,9 litara koji pruža 105 KS i koji se ističe svojim blistavim karakterom – 105 KS (72 k) pri 5.500 o/min. i maksimalnim obrtnim momentom od 145 Nm pri 2.000 o/min, kao i svojom niskom potrošnjom goriva i niskim emisijama CO2. „Mito“ pruža sve ovo, ne odričući se performansi, uz najveću brzinu od 184 km/č i ubrzanje od 0 km/č do 100 km/č za samo 11,4 sekunde.

Bezbednost

„Đulijeta“ je dobila pet zvezdica na kreš-testovima prema strogim parametrima koje je uveo „Evro NCAP“ od svog lansiranja, postigavši 97 odsto za zaštitu odraslih putnika, što je jedan od najviših rezultata u toj kategoriji. Model „mito MY 2014“, kao deo standardne opreme, ima sedam vazdušnih jastuka, sisteme ESC, Hill Holder, ABS, ASR, pomoćnu kočnicu, MSR, CBC, ALFA 2 I ALFA dinamičko upravljanje.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)