Datum:

07.05.2016. 11:08

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Mala svečanost u italijanskoj fabrici “Kasino” u Frozinoneu, 19. aprila, označila je početak serijske proizvodnje novog modela “alfa romea”, dugo iščekivanog i još duže najavljivanog modela “đulija”.

To je prvi model “Alfa Romea” iz novog “brend plana” za koji je namenjeno oko pet milijardi evra za novih osam vozila koja bi trebalo da ostvare zacrtani prodajni plan od oko 400.000 jedinica godišnje, počevši od 2018. što je vrlo ambiciozno kada se zna da je prodaja čuvenog italijanskog brenda, sada u sastavu “Fijat-Krajsler automobila” u 2013. dostigla tek 74.000 prodatih automobila!

“Đulija” je nastala na sasvim novoj platformi kodnog imena “Đorđo” pod direktnim nadzorom tehničkog direktora “Ferarija” Filipa Krajfa.

Automobil je razvijen u “Centro stilu alfa romea”, a timom je rukovodio Marko Tenkore. U ekipi su bila najčuvenija imena italijanskog industrijskog dizajna. Za eksterijer je bio zadužen tim na čelu s Andreom Loijem, a za perfekciju unutrašnjosti vozila Ina Kondakova i Manuel Amprimo.

Italijani su, tako, na drumove vratili ponovo jedno legendarno ime jer se “alfa romeo đulija” proizvodila, sa dosta uspeha i prodavala, od 1962. do 1978. godine.

“Mehanika sa emocijama” kakav je zvanično, novi slogan “alfe” uz restilizovani znak na haubi vozila, trebalo bi da ovaj brend učine jednim od nosećih stubova kompanija “Fijat-Krajsler automobila”, i kako kaže neprikosnoveni šef ove grupacije Serđo Markione, “svi u kompaniji su svesni važnosti zadatka koji je pred njima”.

au-Alfa-Romeo5

Serijska proizvodnja počela je rekosmo 19. aprila, iako je ranije najavljeno da će prvi primerak biti sklopljen 14. marta. Pre toga, 23. februara, počela je proizvodnja pretprodukcijskih vozila.

“Đulija” je imala svetsku premijeru još u junu 2015. kada je predstavljena sportska “kvadrofoljo verde” (QV) varijanta sa 3.0 litarskim turbo-benzinskim V6 motorom razvijenim u “Ferariju”. Verzijama od 490 KS i 510 KS su za one koji očekuju da “liju potoci adrenalina”.

Na sajmu automobila u Ženevi, u marta ove godine prikazana je i “standardna” varijanta. Osnovnu benzinsku verziju ima 2.0 litarski agregat sa 200 KS. Isti motor ima verzije i od sa 250 i 280 KS.

Dizel motor je 2.2 litarski JTDM motor sa 150,180 i 210 KS.

Prvi primerci bi trebalo da budu isporučeni ovog leta, a cena bi trebalo da se kreće od oko 30.000 evra pa naviše.

au-Alfa-Rom_01

Podaci

* 1.426 mm je visina
* 4.693 mm je dužina

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)