Datum:

23.02.2012. 13:52

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 4877 pregleda

Novi Honda Civic je, sudeći po rezultatima Euro NCAP testa, jedan od najbezbednijih evropskih automobila. Osim toga, Euro NCAP je ovaj novi model nagradio Advanced NCAP nagradom za inovacije u bezbednosti za tehnologiju Sistema za umenjenje posledica sudara (Collision Mitigation Braking System – CMBS).

Novi Honda Civic je ocenjen sa maksimalnih 5 Euro NCAP zvezdica. Ocena se odnosi na ukupnu bezbednost putnika u automobilu, bezbednost dece i zaštitu pešaka.Mišel van Ratingen, generalni sekretar Euro NCAP-a, izjavio je: “Deveta generacija Honde Civic nas je impresionirala postigavši najbolji rezultat u svim segmentima bezbednosti. Pored toga posebano nagrađujemo opciju Honda Sistema za umenjenje posledica sudara (CMBS), kao značajnu tehnološku inovaciju u bezbednosti.“

Honda je dobila posebno priznanje zaSistem za umenjenje posledica sudara (CMBS), koji je razvijan sa ciljem da pomogne u obaveštavanju vozača o mogućem sudaru ili, ukoliko je sudar neizbežan, da smanji jačinu udara, automatski kočeći ako detektuje tu opasnost. Proučavajući statistike u Evropi, Honda je došla do zaključka da, ukoliko bi svi automobili imali CMBS opciju, svake godine bi bilo sprečeno između 200,000 i 250,000 udesa.

Maksimalan rezultat na tesu bezbednosti Honde Civic i nagrada za inovaciju u bezbednosti, u skladu su sa sveobuhvatnom posvećenošću Honde bezbednosti njenih automobila, ali i saobraćaja generalno. Osim modela Civic, od kako je 2009. godine uspostavljen sistem ocenjivanja Euro NCAP, svi Honda automobili su ocenjeni sa maksimalnih 5 zvezdica.

Sistem za umenjenje posledica sudara (CMBS)

Sistem za umenjenje posledica sudaraje razvijan sa ciljem da pomogne u obaveštavanju vozača o mogućem sudaru ili, ako je sudar neizbežan, da smanji jačinu udara, automatski kočeći ako detektuje tu mogućnost. “Oko “ sistema je radar smešten iza prednje maske. Radarski signal se konstantno emituje i povratni signal obrađuje. Ako sistem detektuje vozilo ili prepreku na putu, odmah određuje razdaljinu i brzinu prilaženja. Ako je brzina prilaženja veća od određenog nivoa, sistem automatski upozorava vozača svetlećim indikatorom na instrument tabli i zvučnim signalom. Ako vozač ne smanji brzinu, sistem će automatski zategnuti vozačev bezbednosni pojas i lagano prikočiti. U trenutku kada sistem oseti da je čeoni sudar neizbežan, a da vozač i dalje ne reaguje, oba prednja bezbednosna pojasa će se zategnuti maksimalno i sistem će snažno zakočiti. Ovo je automatska radnja koja smanjuje brzinu udara, štetu na autu i moguće povrede. 

Izvor: Delta Automoto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)