Datum:

01.11.2010. 9:12

Autor:

Ivan Minić

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 8974 pregleda

Pre četrdeset godina odmah posle kolektivnog godišnjeg odmora kompanije, Škoda Auto je počeo sa proizodnjom popularnog kupea Škoda 110 R.

Automobil je osmišljen i realizovan kroz nekoliko faza proizvodnje u dopunskom postrojenju kompanije u Kvasiniju koje je , nakon spajanja sa Mlada-Boleslav bazom Škode, postala  specijalizovana za proizvodnju malih serija komercijalnih i sportskih vozila, uključujući Feliciju, jednog od najpopularnijih škodinih vozila.

Škoda 110 R Kupe je bazirana na S 100/110, proizvodnja koja je pokrenuta (isto posle kolektivnog godišnjeg odmora) godinu dana ranije, dakle u 1969, kao naslednik  1000/1100 MB. U novembru 1967, menadžment preduzeća odobrio je koncept novog kupea, a prvi prototip je izgrađen 31. marta, 1968. Automobil je tada predstavljen potrošačima na sajmu u  Brnu (5 -14 Septembra, 1970).

S 110 R je imao “fastback” telo, 2 +2 sedišta , kao što bi trebalo da bude za kupe, vrata sa “frameless” prozorima i aerodinamički nagnuta prednja stakla. Pored toga, “eRko” je bila  jača od S 110 limuzine (62 KS naspram 53 KS,).

Telo 110 R kupe-a je postalo platforma za veliki broj sportskih modela. Godine 1974, Škoda je napravila tri prototipa (180 RS i 200 RS), koja su potom korištena  kao baza za 130 RS, veoma uspešan sportski model. Poslednja Š 110 R Coupe je sastavljen u Kvasini 30. decembra, 1980.

Tehnički parametri S 110 Coupe R:
– Snaga: 45.6 kW (62 HP) at 5,250-5,500 revs/min
– Max.obrtni momenat: 86 Nm at 3,500 revs/min
– Zapremina motora: 1,107 cm3
– Max. brzina: 145 km/h
– Potrošnja: 9 l/100 km
– Proizvedeno: 57,000

Izvor: Motorblog

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)