mtm-audi-q3-in-german-flag-motif

Datum:

14.07.2012. 15:28

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , , ,

Statistika:

1 komentara 14877 pregleda

Šta je to što čini da tako mnogo ljudi čezne za automobilima poput Audija, BMW-a, Mercedes-Benz-a i Porsche-a? Magazin ”Fortune” postavio je isto pitanje, ali i pokušao da dođe do liste od čak 10 odgovora:

1. Na prvom mestu, Nemci se automobilizmom bave značajno duže od ostalih zemalja. Karl Benc je još 1879. godine patentirao prvi motor sa unutrašnjim sagorevanjem, a 1886. godine primio patent za svoj prvi automobil.

2. Nemci imaju bogatu istoriju trkanja u kojoj su njihovi automobili gurani do samih granica izdržljivosti i performansi. A tu je i čuveni Nirburgring – ”Zeleni pakao”, na kom su mnoge legende stvorene.

3. Treći razlog magazina ”Fortune” povezan je sa drugim. Svaka zemlja sa oko 13.000 km javnih puteva koja ne ograničava brzinu kretanja predodređena je da ima automobile koji bi mogli da iznesu takvu beneficiju. Nemački ”Autobahn” je nemački isto koliko i automobili koje ova zemlja proizvodi.

4. Snage koje odlikuju nemačke automobilske proizvođače tiču se ”jasnoće, posvećenosti, autentičnosti i relevantnosti”. Primer je cilj koji je BMW postavio, a tiče se pravljenja automobila čija je raspodela težine 50-50.

5. Tehnologija. Inžinjeri u zemlji koja visoko vrednuje tehnologiju i veštinu stavljeni su na pijedestal. Kada nešto obećaju, oni to zaista i ispune, što obično rezultuje impresivnim mašinama kakve nam dolaze iz Nemačke.

6. Sledeći razlog citat je iz ”The Economist” magazina: ”Zapravo, vrlo je jednostavno – Nemci prave stvari koje ljudi iz zemalja sa rastućom ekonomijom žele da kupuju.”

7. Arogancija sa pokrićem – Mercedesova reklama kaže ”Najbolje ili ništa.” BMW kaže da oni prave ”ultimativne mašine za vožnju.”

8. Cena odgovara onome što dobijete. Ako možete sebi da priuštite i stvari kao što su Porscheov logo na centralnoj konzoli u 911 modelu koji košta oko 260 evra – odlično.

9. Ekskluzivnost i super-ekskluzivnost – svako za oko 40.000 evra može da kupi Seriju 5, ali ako želite M5, moraćete da izdvojite značajno više novca.

10. Kada se sve sabere, Audi, BMW, Mercedes i Porsche generalno se smatraju luksuznim brendovima, najviše iz razloga što oni to zaista i jesu. Postoje i drugi proizvođači iz drugih zemalja čija vozila su luksuzna i moćna, ali i dalje veliki broj ljudi svoje poverenje poklanja upravo Nemcima.

Ako vam se ova vest dopala razmislite o tome da ostavite komentar ili je podelite sa prijateljima.
1 komentar
  1. Aleksandar Trklja

    Do 50-tih godina 20. veka nemački proizvodi su smatrani lošim, đubretom a automobilska industrija je imala problema da ‘stane na noge’ jer brendovi od pre 2. sv. rata su uništeni-Rusi su hteli uništiti Horen jer je to bilo omiljeno vozilo nacista, pa su Amerikanci prekrstili u Audi, a BMW je tokom nacista bio zapostavljen jer su čelnici bili u početku protiv nacista i bili protiv njihovog finansiranja.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)