Datum:

06.02.2015. 10:11

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

1 komentara 5518 pregleda

Promocija “smarta” u Krnješevcima. Odluka “Mercedesa” je da se u novu generaciju “smarta” ugrađuju samo benzinski agregati, s tim što će 2016. na drum i “mališan” sa elektromotorom.

Naša želja je bila da vratimo osmeh u grad. Na lica vozača – rekli su u “Mercedesu” prilikom predstavljanja nove generacije “smarta” koje je za specijalizovane novinare iz Srbije bilo organizovano u tehničkom centru “Mercedesa” u Krnješevcima, nedaleko od Beograda.

“Smart for tu” i “smart for for” krenuli su u osvajanje srca kupaca u Srbiji s početnom cenom od 10.068, odnosno 10.620 evra za osnovni paket opreme.

Za taj novac, kažu u “Mercedesu”, ponudili su obilje noviteta, počevši od motora, pa do unapređenih sistema bezbednosti.

“Smart za dvoje” je zadržao dužinu prethodnika od 2,69 metara, dok je “smart za četvoro” dug 3,49 metara. Širina je veća u odnosu na ranije modele za 100 mm, taman dovoljno da se dve odrasle osobe osećaju znatno komfornije na prednjim sedištima.

auto-smart-MALA2Kako i dolikuje automobilima napravljenim za grad, oba vozila se diče krugom okretanja. Manji model zahteva uličicu široku samo 6,95 metar da se okrene “iz cuga”. Većem je potrebno, takođe veoma skromnih, 8,65 metara.

Motor, smešten nazad, ima tri cilindra. Verzije su sa 45,52 i 66 kilovata. Prvi je atmosferski sa 999 kubika i 87 Nm obrtnog momenta. Drugi ima istu zapreminu ali nešto veći obrtni moment – 91 Nm. Najsnažniji, od 66 kw, ima turbinu, ali i manju zapreminu – 898 kubika, i respektabilni obrtni moment od 135 Nm.

Sva tri agregata ispunjavaju stroge “evro 6” standarde, što znači da emituju 93 grama ugljen-dioksida po pređenom kilometru i troše u proseku četiri litra benzina na 100 pređenih kilometara.

Menjač je manuelni s pet stepeni prenosa, a u paru sa dva jača motora moguće je naručiti i automatski s duplom spojnicom.

Odluka “Mercedesa” je da se u novu generaciju “smarta” ugrađuju samo benzinski agregati, s tim što će 2016. na drum i “mališan” sa elektromotorom.

Ono što “Mercedes” s ponosom ističe jeste bezbednost ovih vozila. Tu je i dalje “tridion” ćelija čiji je zadatak da čuva putnike preusmerenjem svih negativnih sila koje nastaju prilikom sudara. Vazdušni jastuci, zavesice, pa čak i jastuci za kolena nešto su što se kod ovog vozila smatra standardnim paketom opreme.

Naravno, “smart” raspolaže i sa svim modernim sistemima koji povećavaju kako aktivnu tako i pasivnu bezbednost.

Unutrašnjost vozila osmišljena je tako da se putnik oseća maksimalno bezbedno i komforno. Od audio-sistema do klima-

-uređaja, sve je moderno, funkcionalno. Tu su, naravno, i tač-skrin ekran od sedam inča, putni računar, navigacioni sistem koji pamti umesto vas gde ste parkirali vozilo, pa čak i pomoć pri parkiranju, iako je vozilo kao stvoreno za lako parkiranje.

“Smart” je snabdeven i radarskim sistemom koji će vozaču jasno staviti do znanja da li je suviše blizu vozilu ili prepreci ispred…

auto-smart-MALA3

Prtljažnik

“Smart za dvoje” ima prtljažnik od 290 litara korisnog prostora. “Smart za četvoro” ima prtljažnik od 185 litara koji obaranjem sedišta “naraste” na 950 litara, a moguće je utovariti i predmete dužine 2,12 metara.

Kod manjeg “smarta” poklopac prtljažnika i dalje se otvara dvodelno, a donji deo i dalje može da izdrži teret od 100 kilograma.

Izvor: Novosti

1 komentar
  1. Posmatrac

    „Smart” skrojen za grad – a promociju pravili u selu!?

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)