Datum:

06.06.2012. 10:46

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 6637 pregleda

Standard u Srbiji govori da je prosečnom domaćem kupcu najdostupniji mali gradski automobil italijanskog proizvođača – „fijat punto“. Njegova prednost u odnosu na druge četvorotočkaše je niska cena, mala potrošnja goriva i opremljenost najosnovnijim sadržajima potrebnim jednom vozaču. Ove nedelje predstavljamo sve tri serije, po cenama već od 590 evra.

Do 1.000 evra preovladava uglavnom prva generacija „punta“ predstavljena 1993. godine kao zamena za model „uno“. Kao i obično, kada je reč o ovoj kategoriji cena, automobili su starijeg datuma i jače kilometraže, a kupovina se može ostvariti sa budžetom već od 590 evra. Jedan takav je „klasik“ iz 1996. godine, sa benzinskim motorom od 75 „konja“ koji je prešao 127.000 kilometara. Iako se kabrioleti obično svrstavaju u luksuzniju grupu automobila, u domaćim oglasima smo našli jedan „fijatov“ model za 880 evra. Ovu sportsku verziju pokreće agregat zapremine 1.200 kubika, dve godine je stariji od prethodnika, a iza sebe je ostavio 113.651 kilometar.

Do 3.000 evra – Ponudu čine prvobitni modeli druge serije kao i redizajnirane verzije „punta“. Iz oglasa smo izdvojili vozilo staro 11 godina sa zabeleženih 180.600 kilometara na satu. Pokreće ga 80 „konja“, poseduje fabrički paket opreme, a trenutni vlasnik ga procenjuje na 1.420 evra. Novijeg datuma je „fejslift“ verzija iz 2004. godine, koja se na berzi polovnih četvorotočkaša može naći za 2.550 evra. Automobil je garažiran, sa dizel motorom zapremine 1.900 kubika kojim je prešao 162.000 kilometara.

Do 5.000 evra – Širi se ponuda modela iz druge generacije, ali znatno mlađih, sa manjom kolometražom na satu. Izbor obogaćen i modelom iz poslednje treće serije. Za okruglo 5.000 evra može se pazariti „punto klasik“ iz 2009. godine. Ovaj benzinac spada u grupu malih potrošača što potvrđuje agregat zapremine 1.242 kubika, a prešao je samo 43 kilometra. Dve godine starija od prethodnika, ali serijski novija verzija „grande punto“ poseduje pogon na dizel gorivo, a paket dodatne opreme čine putni računar, multifunkcionalni volan, grejače retrovizora. Sa 90.368 kilometara druma iza sebe procenjen je na 3.990 evra.

Do 7.000 evra – Ovaj cenovni okvir rezervisane je automobile starosti do pet godina, a na tržištu je podjednako zastupljena i druga i treća generacija modela italijanskog proizvođača. Hečbek verziju 2010. godište pokreće 1.2 dizel motor od 69 konjskih snaga. Pored krovnog nosača, uz vozilo se dobija i dodatni set felni sa četiri nove zimske gume. Prešao je 45.000 kilometara a košta 6.550 evra. Četvorogodišnji kupe treće serije ne auto placevima se može naći za 6.229 evra. Pokreće ga agregat zapremine 1.400 kubika sa kojim beleži 78.000 kilometara na satu. Ovaj turbo benzinac troši dva litra goriva manje od klasičnog „grande punta“, a poseduje i visok nivo opreme koja ide uz „sport“ varijantu.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)