Datum:

20.02.2015. 22:43

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 2539 pregleda

“Folksvagen pasat 2.0 TDI”: Zahvaljujući svom inovativnom dizajnu lake konstrukcije, novi “pasat” je za 85 kg lakši od prethodnog modela. Svi motori su sasvim novi i štedljiviji su do 20 odsto od prethodnika.

Virtuozi iz “Folksvagenovih” proizvodnih hala uspeli su s novim “pasatom” da ispune prvi, čini se, najteži zadatak. Napravili su vozilo – osmu generaciju “pasata”, koje je bolje od prethodnika!

Koliko je to teško, ilustruje podatak da je do sada proizvedeno 22 miliona raznih varijanti “folksvagen pasata”. Pri tome valja znati da je “pasat” a ne “golf” najprodavaniji model “Folskvagen grupe”, sa prodatih 1,1 milion jedinica u 2013.

Novi “pasat” je postavio i nove standarde u svojoj, takozvanoj biznis klasi, i čak po mnogo čemu prevazilazi “zadate okvire”.

Zahvaljujući svom inovativnom dizajnu lake konstrukcije, novi “pasat” je za 85 kg lakši od prethodnog modela. Svi motori su sasvim novi i štedljiviji su do 20 odsto od prethodnika. Prvi put u ponudi je i “plug-in” hibridni pogon. Snaga sistema: 155 kW (211 KS)!

Najsnažniji dizel motor u modelu “pasat” je najnoviji četvorocilindarski TDI sa 176 kW/240 KS. Potrošnja goriva: 5,3 l/100 km. Na našem testu imali smo verziju dizel motora 2.0 TDI sa 150 KS, opremljenu “start-stop” sistemom, i prosečna potrošnja nam je bila tek nešto veća od četiri litra na 100 kilometara.

“Pasat” ima sijaset novih elektronskih sistema koji značajno povećavaju i aktivnu i pasivnu bezbednost. Na primer, tu je funkcija naglog kočenja u uslovima gradskog saobraćaja sa uočavanjem pešaka – “City Emergency Braking” i “Pedestrian Monitoring”, zatim podrška pri manevrisanju prikolicom – “Trailer Assist”, podrška prilikom zastoja u saobraćaju – “Traffic Jam Assist”, zaustavljanje u slučaju preke potrebe – “Emergency Assist”.

auto-pasat-MALA

Novi “pasat” je prvi “folksvagen” sa aktivnim informativnim ekranom – “Active Info Display”, i projekcionim sistemom na vetrobranskom staklu – “Head-Up Display”.

Šta sve od opreme ima “pasat”, teško je i nabrojati. Za ilustraciju, postoji i sistem koji greje prskalice za vodu prednjeg stakla. Tu je i mogućnost izbora i “ogibljenja za loše puteve” – sve do dvotonske sirene.

Jasno, sve je vrhunski izrađeno od kvalitetnih materijala.

Najjeftinija benzinska varijanta, s motorom 1.4 TSI “blumoušn”, sa 125 KS i paketom opreme “trendlajn” (viši paket je “komfortlajn”, a najviši “hajlajn”), košta 22.618 evra.Najjeftiniji “dizelaš” je verzija s motorom od 1,6 litara TDI “blumoušn” sa 120 KS, koji košta 24.441 evro.

auto-pasat-MALA2

Specifikacije

  • Motor: 2.0 TDI
  • Zapremina: 1.968 ccm
  • Snaga: 150 KS
  • Obrtno momenat: 340 Nm
  • 0-100 km/čas: 8,7 sek.
  • Maksimalna brzina: 220 km/č

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)