Datum:

17.12.2014. 22:22

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3288 pregleda

Vožnja u zimskim mesecima često podrazumeva nepredvidive i vremenske uslove i uslove na putu, manji komfor i povećan rizik po bezbednost. „Opelova” vozila opremljena su mnogobrojnim sistemima u cilju povećanja udobnosti i bezbednosti – i to ne samo za automobile srednje veličine. Čak i najmanji modeli poput “korse” imaju takva rešenja. Da se vozačima ne bi smrzavali prsti dok ujutro stružu led sa svojih vetrobranskih stakala, patentirano je “termatek” vetrobransko staklo. Tu su i retrovizori s grejanjem i biksenonska svetla koja omogućavaju odličnu vidljivost bez obzira na uslove vožnje.

– Pobrinuli smo se da vozači “Opelovih” automobila mogu bezbedno i zadovoljno da putuju tokom cele godine, čak i u manjim, pristupačnijim vozilima kao što je nova “korsa”. Prema tome, “korsa” nudi mnogobrojne “inteligentne” tehnologije koje se često susreću samo na vozilima iz viših segmenata, a sve to kako bi vozač i putnici bezbedno stigli na svoje odredište – kaže Peter Kristijan Kispert.

Novo vetrobransko staklo „termatek“ garantuje “čistu sliku”, bez leda. Jednim pritiskom na dugme, zamagljenje i led kao da su rukom odneseni. Zadnje staklo s grejačima i bočni električni retrovizori sa grejanjem garantuju vozaču nesmetan pogled na ono što se dešava iza njega.

Unutrašnji retrovizor sa automatskim smanjenjem odsjaja predstavlja još jednu prednost u mraku. Čim neko vozilo dospe u vozačevo vidno polje, retrovizor se zatamnjuje. Pored toga, biksenonski farovi s LED svetlima za dnevnu vožnju i svetla za skretanje stvoreni su za nepovoljne vremenske uslove i uslove loše vidljivosti.

Mnogobrojne tehnologije šasije i pogona takođe povećavaju nivo bezbednosti i istovremeno smanjuju stres zbog vožnje po klizavim uslovima koji nastaju zbog opalog lišća ili zaleđenog kolovoza. Nova “korsa” poseduje program elektronske stabilnosti “ESPPlus” i sistem kontrole vuče “Traction Control TCPlus” koji reguliše rad motora i kočnica, pored ABS sistema i standardno dostupnih funkcija stabilizacije u krivinama i pomoći pri kočenju, koji omogućavaju najveću moguću uzdužnu stabilnost.

Grejanje

Nova “korsa” dolazi sa upravljačem i sedištima s grejanjem. Za samo minut, moći ćete da uživate u prijatnoj toplini, bez obzira na to koliko je napolju hladno.

Corsa-Grejaci

Po želji, dostupno je i dodatno pomoćno grejanje s daljinskom kontrolom i podesivim tajmerom za one koji žele da im temperatura u vozilu bude odgovarajuća pre nego što krenu na put.

Auto godine „Opel Korsa“

Žiri Asocijacije automobilskih novinara Srbije za izbor automobila godine, jedini nezavisni te vrste u našoj državi, izabrao je petu, najnoviju generaciju „Opelovog“ modela „korsa“ za automobil godine 2014. u Srbiji.

„Korsa“ je dobila 68 bodova, „tojota jaris“ 51, a „ford fokus“ 48 bodova.

U konkurenciji su ove godine bila 33 automobila, od kojih je eliminacijom u prvom krugu izabrano 10 finalista: „hjundaji i20“, „ford fokus“, „mazda 2“, „škoda fabija“, „reno tvingo“, „nisan kaškai“, „tojota jaris“, „mercedes C klase“, „folksvagen pasat“ i „opel korsa“.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)