Datum:

12.09.2015. 11:29

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 2777 pregleda

Jedna od američkih automobilskih ikona, legendarni “ford mustang” krenuo je i u osvajanje evropskog tržišta.

Novi, nikada moćniji i atraktivniji “mustang” obreo se i u prodajnim salonima “Grand motorsa”, ovlašćenog uvoznika i servisera ovih vozila za Srbiju, pa je to bio i pravi povod da grupa specijalizovanih novinara “skokne” do Budimpešte i na krivudavim putevima, po brdima oko Sent Andreje, isproba automobil koji je i dalje jedan od najjačih aduta američke kompanije.

Na testu smo imali dve verzije ovog prelepog vozila. Moćni sedan sa četvora vrata i petolitarskim V8 motorom koji razvija 421 KS ali i atraktivni, uglađeni,ali ipak pomalo divlji, kako i priliči “mustangu” kabriolet sa 2,3 litarskim ekobust motorom, koji razvija 317 KS. Oba modela imala su šestostepeni manuelni menjač i oba su vozačima garantovala reke adrenalina.

“Mustang” je skrojen kao i svako sportsko vozilo – žestoko. Pa ipak, “mustang” ima “ono nešto” što vam ubrzava rad srca i na sam pogled. “Mustang” nudi obilje snage, žestine, ali i uglađenosti. Komfor u ovom sportskom automobilu je izuzetan. Sve je skrojeno tako da vas oduševi i da vam se izlazak iz vozila ne mili.

Upravljanje je sjajno, menjač precizan, sedišta “rekaro” sportska drže vas u krivinama kao majka novorođenče u krilu.

Ubrzanje od nule do stotke je za 4,8 sekundi. Jasno, ovo strelovite ubrzanje postiže model sa 5-litarskim motorom čijih 430 “konja” kao od šale nose ovo vozilo, dok nešto slabiji ekobust 2,3-litarski sprinta do stotke za “samo” 5,8 sekundi.

Pri tome je “Ford”, kako i nalaže trend u svetskoj auto-industriji, uspeo da bude poprilično ekološki prihvatljiv i ekonomičan, pa se potrošnja kreće negde od oko 8 litara benzina na 100 pređenih kilometara pa naviše…

“Mustang” se sa lakođom, i osmehom vozi kroz krivine, a u stanju je da isporuči 0,97 G , prolazi kao po šinama, što to vam govori da su Ameri ugradili sve neophodne elektronske naprave koje pomažu vozaču da se izbori sa silovitom ergelom. Naravno, bezbednost je najvažnija, pa u tom smislu u “Fordu” ni na čemu nisu štedeli.

Svi materijali u unutrašnjosti ovog lepotana su vrhunski. Svi su “skockani” tako da odaju pored sportskog karaktera i izvesnu dozu luksuza, jer će za komande ovog vozila, ipak, bogatija klijentela.

– Početna cena vozila je oko 40.000 evra – kaže Maja Babić, direktor marketinga u “Grand motorsu” – i to za model sa 2,3-litarski ekobust benzince. Nekoliko hiljada evra je skuplji snažniji model. Naravno, cena zavisi i od paketa opreme. Koliko će kod nas biti kupaca, teško je reći. Podaci koji su objavljeni o porudžbinama od 2.200 komada za nekoliko meseci u Evropi pokazuju da “legenda živi” i da je cena od 40.000 evra za automobil ovakvog pedigrea i raskoši ipak podložna teoriji relativiteta.

“Mustang” je ime dobio po jednom od najboljih aviona – lovaca iz Drugog svetskog rata. Prvi primerak se u prodaji pojavio 1965. godine i odmah je osvojio ljubitelje sportskih automobila ne samo u SAD.

Direktni potomak je stigao i na naše drumove.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)