Datum:

07.05.2011. 23:22

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 13700 pregleda

Ako niste uspeli da na Salonu automobila u Beogradu pazarite uglancani „majbah“ vredan 570.000 evra, jer vas je neko pretekao ili vam banka nije odobrila na vreme kredit, a lizing kuća se nećkala da li da vam da gratis kasko, ne očajavajte!

Sada možete da pazarite ovu limuzinu, doduše polovnu, za svega 400.000 evra. Nedavno je, naime, na jednom od najvećih srpskih sajtova za prodaju polovnih vozila osvanuo oglas za prodaju „majbaha“!

Najskuplji automobil koji se ikada, polovan, prodavao u Srbiji, oglašen je, pomalo neuobičajeno, kao da se radi o prodaji „keca iz 72“.

Proučavamo oglas: godište 2007. Prešao 9.000 km. Kubikaža 6.000 ccm, 748 „konja“, automatski menjač, registracija istekla, strane tablice, silesija dodatne opreme, kako i priliči jednom od najluksuznijih automobila na planeti.

Oglas nije nikakva šala. Ostavljen je kontakt telefon, imejl adresa, uz napomenu da se jave „samo ozbiljni kupci“…

Nismo kupci, ali ozbiljni jesmo. Zovemo. Sa druge strane žice javlja se muški glas.

– Ne, nisam vlasnik, samo posrednik. Razumećete…

Naravno da razumemo. Na Salonu u Beogradu svi u „mercedesu“ su strože čuvali tajnu o tome da li je „majbah“ prodat ili ne (o imenu kupca da i ne govorimo) nego CIA „Dosije Iks“.

Ipak, pitamo mi, da li je ovo zadnja cena, kao što je uobičajeno na pijaci. Jer, registracija je istekla, pa strane tablice (nove su 2.000 dinara), a i vožen je, a godina, ipak, prodaje auto.

– Kupac dobija određene beneficije – mirno će glas. – Ali, ovde se radi o „majbahu blindi B4/B5“, fabrički blindiranom, a on se malo razlikuje od običnog.

Na kakve „udare“ je otporan, ne dobijamo odgovor. To je uvek tajna. Jedino nam „posrednik“ kaže da je automobil opremljen i raznim uređajima za preživljavanje, pa je moguće i pet-šest sati boraviti pod vodom, zlu ne trebalo.

Moćni V8 motor može ovog oklopnjaka da potera za 3,5 sekundi do stotke i da postigne maksimalnu brzinu od, elektronski ograničenih, 250 km na čas.

Ne samo da su stakla i limarija otporni na metke iz ručnog i automatskog oružja, ovaj stepen blinde trebalo bi da zaustavi i veće projektile. Patos i krov su spremni da odole i omanjem raketnom napadu. Čak su i presvlake sedišta otporna na metke! Ima i svoje rezervoare za kiseonik, pneumatike koje je skoro nemoguće probušiti…

Cena novog automobila je oko 850.000 evra (naravno, bez dodatnih zahteva kupaca), pa je ovaj „polovnjak“ idealna prilika da se vozite bezbedno i udobno. I da se smeškate uvek kada kraj vas prođe neki crni „audi“ sa zatamnjenim staklima.

Troškovi

Odustali smo od kupovine ovog automobila iz jednog razloga. Ne zato što moramo da platimo carinu (oko 10 odsto) i PDV (još 18 odsto), ni zato što je samo registracija, bez kasko osiguranja, 204.000 dinara. Razlog je „evro 4“ motor. Zna se da je sada „u modi“ i u skladu sa evropskim normama motor standarda „evro 5“, a ugradnja plina je sve neisplativija!

Dakle, ekologija, naša „zelena“ svest, prevagnula je.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)