Datum:

22.05.2014. 16:22

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 2984 pregleda

Još jedno internacionalno priznanje za novu „mazdu 3“. „Mazdin“ novi kompakt u izvedbi „sport“ („hečbek“) osvojio je nagradu „Red dot“ za dizajn proizvoda za 2014. godinu („Red Dot Award: Product Design 2014“).

Dizajnersko priznanje za „mazdu 3“, čija je prodaja u Evropi počela prošle jeseni, ponovno slavi, kažu s ponosom u ovom japanskom gigantu, „pokretom inspirisani KODO dizajnerski smer“,koji je prisutan kod svih „Mazdinih“ modela nove generacije.

Vrhunska dizajnerska inovativnost nove „mazde 3“, njena funkcionalnost i ergonomija bili su među presudnim faktorima za nagradu „Red dot“, koju dodeljuje žiri sastavljen od 40 nezavisnih eksperata za dizajn. Novi kompakt tako sledi put „mazde 6“, drugog modela dizajniranog prema KODO principu, koja je istu nagradu osvojila prošle godine.

– KODO utelovljuje vitalnost brenda „Mazda“ i savršeno se nadopunjuje sa „skajaktiv“ tehnologijom kojom izazivamo konvencionalno, što predstavlja osnovu za beskompromisno efikasna vozila, istovremeno zabavna u vožnji – ističu u „Mazdi“.

Sva tri „Mazdina“ serijska automobila oblikovana prema KODO smernicama (uključujući i „C-5“) višestruko su nagrađivana za dizajn.
„Mazdi“ će najnovije „Red dot“ priznanje biti uručeno 7. jula u pozorištu „Alto“ u Esenu, u Nemačkoj.

Pokrenuta 1955. od strane Dizajnerskog centra nemačke savezne države Nordrhein-Vestfalen, smeštenog u Esenu, nagrada „Red dot“ obuhvata tri kategorije: dizajn proizvoda, koncept dizajna i komunikaciju dizajna.

2

Za 2014. godinu žiri je ocenio ukupno 4.815 prijava od 1.816 proizvođača, dizajnera i arhitekata iz 53 zemlje. Pobednički proizvodi, koji će biti izloženi u „Red dot“ muzeju dizajna između 8. jula i 3. avgusta (kao i onlajn na .red-dot.de/pd), stekli su pravo da nose „Red dot“ simbol, „internacionalni pečat dizajnerske izvrsnosti“.

Od predstavljanja 2003. godine do danas, „mazda 3“ osvojila je više od 150 nagrada i u januaru premašila brojku od četiri miliona proizvedenih jedinica.

3

– C-segment čini jednu četvrtinu tržišta putničkih automobila u Evropi, što jasno pokazuje koliko specijalnim smo želeli da napravimo ovaj automobil i koliko atraktivan treba da bude kada ga neko prvi put ugleda – kaže Peter Birtvistl, glavni dizajner u „Mazdinom“ evropskom centru za istraživanje i razvoj. – Ovo priznanje odražava magnetsku privlačnost „mazde 3“.

O odličnoj prihvaćenosti nove „mazde 3“ u Evropi najbolje govore dugačke liste čekanja. U Češkoj, na primer, kupci koji sada potpišu ugovore, automobilu mogu u najboljem slučaju da se nadaju krajem 2014. godine.

Prethodnu 2013. godinu „Mazda“ je na evropskom tržištu, koje je i dalje pogođeno krizom i gde je većina ostalih marki zabeležila pad, zaključila kao brend s najvećim godišnjim rastom.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)