Nedavno predstavljena nova “kija sid” je već započela i osvajanje srca kupaca u Srbiji. Sa prepoznatljivim sportskim izgledom, sa troje i petoro vrata, ili kao karavan” (“sport vagon”) verzija, automobil kojeg južnokorejski gigant pravi u svojoj evropskoj fabrici u slovačkoj Žilini, sa poboljšanim enterijerom i unapređenim voznim svojstvima, lako je zadržao visoku poziciju ne samo na našem tržištu.
“Kijino” inženjersko odeljenje je proširilo ponudu motora i menjača. Poboljšanja uključuju “Kijin” potpuno novi trocilindrični 1,0-litarski T-GDI motor, kao i niz novih unapređenja – bezbednosti, komfora i praktičnosti. Promene se odnose na sve verzije modela cee’d, koji uključuje petovratni cee’d model, cee’d Sportswagon itrovratni pro_cee’d.
Unapređeni modeli dolaze sa novom linijom GT Line, nudeći kupcima sportskiji izgled i dinamiku GT modela, kao i klasičnu svestranost konvencionalnih modela porodice cee’d.
Najveća novost sasvim sigurno je novi 1.0-litarski “T-GDI” motor (turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem goriva). Trocilindrični downsized motor, napravljen je kako bi smanjio potrošnju goriva i emisiju, a istovremeno pružao odlične performanse i trenutni odziv na vozačev input.
To je ujedno i primer “Kijinog” daunzajzd motora u Evropi, a nudiće se u dve verzije – snage 100 KS sa obrtnim momentom od 172 Nm, dok jača verzija 1.0 T-GDI motora uz isti obrtni moment proizvodi 120 KS.
Naravno, u ponudi su i ostali motori, benzinski i dizel iz “Kijinog” repertoara, svi su unapređeni, smanjena im je potrošnja i zadovoljavaju “evro 6” standarde kad su u pitanju emisije štetnih gasova.
Brojke
- 4,31 metra je dužina
- 1,78 metra je širina
- 1,47 metra je visina
- 11.190 evra je počena cena “sida”
- 998 ccm ima novi T-GDI motor
- 120 KS je maksimalna snaga
- 4,7/100 benzina troši T-GDI
Izvor: Novosti
Preporuči ovu stranicu prijateljima: