Datum:

05.12.2014. 16:40

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 2889 pregleda

„Kija“ prikazala konceptno vozilo: S dužinom od 4.260 mm, širinom od 1.765 mm i međuosovinskim rastojanjem od 2.590 mm, koncept „K3“ putnicima nudi mnogo prostora u kabini.

Iako u „Kiji“ kažu da je budući mali krosover, čiji je koncept „KH3“ prikazan u Gvandžou, namenjen isključivo za kinesko tržište, jasno je da će ovaj projekat, ukoliko se pokaže uspešnim, predstavljati i okosnicu svih budućih „Kijinih“ SUV vozila.

Korporacija „Kija motors“ u Kini, zajedno s kineskim partnerom, posluje kao „Dongfeng Yueda Kia – DYK“.

Koncept „K3“ karakterišu SUV izgled sa sportskim detaljima, kupeovske staklene površine, mali zadnji spojler, blago rastuća bočna linija i „mišićavo“ oivičenje točkova. „Kijina“ karakteristična maska, koja podseća na tigrov nos, dobila je novi mat hromirani okvir koji se nalazi ispod pozamašnih LED farova. Robusnost koncepta, pored visoke udaljenosti od poda i sveprisutnog hroma, naglašavaju i pogon na sva četiri točka i stabilnost, kako na asfaltu, tako i izvan njega. Rezultat svega toga je atraktivan izgled manjeg sportskog terenca koji obećava upotrebljivost i dinamičnu vožnju.

S dužinom od 4.260 mm, širinom od 1.765 mm i međuosovinskim rastojanjem od 2.590 mm, koncept „K3“ putnicima nudi mnogo prostora u kabini. S visinom od 1.630 mm, vozačima omogućava dobar pregled oko vozila, kako na asfaltu, tako i po bespućima, a istovremeno s 400-litarskim prtljažnim prostorom i potpuno ravnim prtljažnim dnom pruža dodatnu dozu upotrebljivosti.

Koncept „K3“ će pokretati „Kijin“ visokotehnološki 1,6-litarski turbo benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem goriva (T-GDI), uparen s naprednim sedmostepenim menjačem s dvostrukim kvačilom (DCT), koji će vozačima omogućiti uživanje u vožnji. Pogon na sva četiri točka, zajedno s moćnim T-GDI motorom, vozačima omogućava stabilnost u svim uslovima vožnje.

auto-Kia-KX3-Conce

Šasija K3 napravljena je kako bi osvojila maksimalnih pet zvezdica po kineskom sigurnosnom standardu C-NCAP, a zbog povećanja pasivne sigurnosti, povećana je upotreba vrlo čvrstog čelika duž cele karoserije.

Kabina s visokokvalitetnim materijalima dizajnirana je s ciljem pružanja maksimalne udobnosti, a „Kijine“ najnovije tehnologije povezivanja – s jednostavnom upotrebljivošću na „pametnim telefonima“ – trebalo bi da zadovolje potrebe mlađih kupaca. Koncept „K3“ obećava bogatu standardnu opremu i šarolik izbor dodatne opreme, što bi trebalo da privuče mnogobrojne kupce.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)