Datum:

23.10.2011. 14:14

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 27726 pregleda

Ako u svojoj garaži imate mesta samo za jedan motor, odaberite univerzalni. Pod tom parolom „Jamaha“ pokušava da pridobije kupce, nudeći istovremeno ozbiljne performanse i dobar izgled u jednom svestranom dvotočkašu – „fejzeru 8“.

Sa snažnim motorom od 779 kubika, on udiše nov život u srednju klasu motocikala. „Od svakog po nešto“, kažu, bio je moto inženjera i dizajnera japanskog proizvođača kada su stvarali naslednika legendarnog „fejzera“. Tu su „mišići“, otresit agregat, izuzetno dobra završna obrada i sjajne vozne karakteristike. Dizajn kao da je „u dlaku“ sledio linije prethodnog modela. Tako je zadnji kraj prekopiran sa verzije „FZ1“, zadnja viljuška je „pozajmljena“ od „JZF-R6“, a sve to konstruktori „Jamahe“ učinili su jako skladnom celinom.

Srce „osmice“ je motor koji je takođe usavršeni agregat sa modela „JZF-R1“ sa smanjenom zapreminom. Ubačena je potpuno nova glava motora i patentirana bregasta vratila i ventili. Cilj je bio da se osposobi za svakodnevnu upotrebu – odlazak na posao na primer, a vikendom, kada izađete na otvoren put, pri 8.000 obrtaja radilice u minuti, da bude u stanju da pokaže svoje pravo lice!

Ram je aluminijumski, a poluoklop, tvrde u „Jamahi“ ima jedan od najnižih koeficijenata otpora.. Dakle i aerodinamika je na visini zadatka. „Fejzer 8“ ima upravljač koji je „otvoreniji“ za pet milimetara, što u kombinaciji sa nižim osloncima za noge daje vozaču udobniji položaj. Kočnice su opremljene ABS sistemom…

Kod nas, ova „jamaha“ košta od 8.842 do 9.472 evra u zavisnosti od opreme.

Autor: Petar Živković, Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)