Datum:

17.09.2011. 23:38

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 18909 pregleda

„Dina svičbek“, novi model poznatog proizvođača motocikala. Dvotočkaš se u minutu može transformisati iz „turera“ u „kastum kruzer“. Brzo i lako upravljanje.

Noviteti na dva točka uvek privlače pažnju, ali kada je još u pitanju „Harli Dejvidson“, ljubitelji motora sigurno ne ostaju ravnodušni. Čuveni proizvođač čopera predstavio je model za 2012. godinu pod nazivom „dina svičbek“, koji se u roku od jednog minuta može transformisati iz „turera“ u „kastum kruzera“.

Atraktivni motor na bokovima ima čvrste kofere u boji motora i veliki vizir napred, a dodaci se lako montiraju i demontiraju bez ikakve upotrebe alata. Baš te karakteristike donele su „dini“ dodatak imenu „svičbek“. Pokreće ga V-agregat „tvin kam 103“ zapremine 1.690 kubika sa 3.500 obrtaja u minuti i 126 Nm. On poseduje i ESPFI sistem direktnog ubrizgavanja goriva, a za prenos snage zadužen je šestostepeni „kruz drajv“ menjač. Interesantno je da je „dina“ najlakši „HD“ motor u klasi te zapremine i ima svega 326 kilograma. Aluminijumski prednji točkovi od 18 inča i zadnji od 17 inča su dizajnirani kako bi „svičbeku“ omogućili brzo i lako upravljanje, ali i „harlijevski“ izgled. Kočioni sistem, koji između ostalog poseduje i ABS se na testovima pokazao kao vrlo dobar. Novi dvotočkaš ima rezervoar od 17,8 litara, a prema fabričkim podacima prosečna potrošnja je 5,6 litara na 100 pređenih kilometara.

Osnovna verzija ovog modela košta oko 16.000 dolara, ali se svi dodaci, čak i pojedine varijante boje moraju doplatiti. Ipak, to se moglo i očekivati od luksuznog proizvođača kao što je „Harli Dejvidson“.

Dimenzije

  • Dužina 2.360 mm
  • Visina sedišta: opterećeno 663 mm, neopterećeno 695 mm
  • Odstojanje od tla 110 mm

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)