Datum:

26.02.2012. 11:49

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3483 pregleda

“Reno fluens” nije nov model na srpskom tržištu, ali je sve pristupačnijom cenom postao jedan od popularnijih modela među našim vozačima. Pored cene, razlog za popularnost je izuzetna ponuda prostora i prtljažnik od 530 litra koji će vam, kad-tad, zatrebati u svojim izvornim dimenzijama.

“Fluens” u Srbiji startuje od 12.500 evra za verziju sa 1,6-litarskim benzinskim motorom (110 KS) i paketom opreme “autentik”, dok je top-ponuda model sa 1.5 dCi dizel agregatom (110 KS) i opremom “sport vej” koji košta 17.770 evra, odnosno 300 evra više od benzinske verzije koju smo izabrali za “Blicov” test.

U pitanju je “fluens” sa dvolitarskim benzincem i 143 KS koji se sklapa u Turskoj, gde i električni “fluens Z.E.” i atraktivnim “sport vej” paketom opreme.

Zato je spoljašnjost ovog “fluensovog” izdanja lako prepoznatljiva u odnosu na ostale verzije. Tome posebno doprinose prednji spojler i difuzor, sportski pragovi, proširenje zadnjeg branika sa difuzorom, zadnji spojler na vratima prtljažnika i aluminijumske pedale nožnih komandi…

Ovako upakovan “fluens” izgleda atraktivnije, ali i masivnije, zbog čega bi moglo da se postavi pitanje da li ovakva kombinacija stoji profilu automobila kakav je testirani sedan?

U “Renou”, međutim, nisu želeli da razbijaju glavu ovakvim pitanjima, već su odlučili da onima kojima se kombinacija sviđa ponude sve, tako da uz “fluens sport vej” idu i atraktivne 17-inčne aluminijumske felne, koje zaista doprinose izdvajanju “sport veja” iz mora sličnih “fluensa”, praveći dobar balans između aerodinamičkih dodataka napred i pozadi.

Ostalo, vezano, pre svega za enterijer je manje-više poznato okruženje “Renoa”. Dobro profilisana sedišta, debeli obruč upravljača i jednostavna i pregledna instrument-tabla karakterišu vozačevo radno mesto, a udobno je i ostalim putnicima, uključujući i one na zadnjoj klupi, kojima je na raspolaganju obilje prostora za glavu i kolena, zbog čega bi ovaj “fluens”, imajući na umu opremu, mogao da bude i dobar izbor za mali poslovni automobil, pre svega onim preduzetnicima koji nemaju potrebu da se saradnicima i potencijalnim klijentima dokazuju skupim automobilom, već im je neophodan udoban automobil za eventualna putovanja.

Enterijer je po ugledu na starije modele

Tu bi, eventualno, trebalo da se razmišlja o motorizaciji, o čemu su mislili i u “Renou”, tako da se “fluensi sport vej” nude u tri verzije – dva benzinska 16-ventilska agregata sa zapreminama od 1,6 (110 KS) i dva litra, kao i 1,5-litarski dCi (110 KS).

Na našem testu našao se snažniji benzinac od 143 KS, koji pruža zadovoljavajuća ubrzanja i dobru krstareću brzinu, bez preteranog naprezanja, a jedina zamerka mogla bi da se uputi na našto bučniji rad preko 3.000 obrtaja, što bi se sigurno rešilo boljom izolacijom.

Za testirani primerak ne bi baš moglo da se kaže da je zlatna sredina po ceni, ali za one kojima potrošnja nije na prvom mestu, pruža sasvim zadovoljavajuće performanse, uz već proverenu udobnost i praktičnost.

 Reno fluens 2.0 sport vej

– Motor 4-cilindrični benzinac
– Zapremina 1.997 kubika
– Snaga 143 KS pri 6.000 o/min
– Obrtni moment 195 Nm pri 3.750 o/min
– Menjač manuelni, šestostepeni
– Pogon na prednjoj osovini
– Dimenzije 4.621×1.818×1.450 – Prtljažnik 530 litara
– Masa 1.260 kg
– Ubrzanje 0-100 km/h 9,9 sek.
– Maksimalna brzina 200 km/h
– Potrošnja 7,9 l/100 km
– Cena 17.400 evra

Autor: Dejan Potkonjak, Izvor: Blic

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)