Datum:

06.09.2013. 10:35

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 6674 pregleda

Koje su sve novine u modelu „evok“ „Lend rovera“: Novi menjač namenjen je za automobile s poprečno postavljenim motorom. Doprinosi uštedi goriva i prikladniji je za „of-roud“ upotrebu.

Nemačka kompanija ZF je u razvoj automatskog menjača s devet brzina uložila više od 246 miliona evra.

Ovaj menjač namenjen je za automobile s poprečno postavljenim motorom, i prvi put će se, već početkom sledeće godine, ugrađivati u „lend rover evok“.

Ovaj menjač se temelji na tehnologiji koju je ZF prvobitno razvio za menjač sa osam stepeni prenosa. U poređenju s „klasičnim“ automatskim šestostepenim menjačem, on doprinosi uštedi goriva i prikladniji je za „of-roud“ upotrebu, jer mu je manji najniži prenosni stepen.

Iskorišćenost menjača je veća od 97 odsto u svim stepenima prenosa.

Upravljačka kutija ima integrisan mehatronički modul s mnoštvom senzora, svom neophodnom elektronikom…

Proizvođač tvrdi da se ovaj menjač, iako je za šest milimetara duži od „klasičnog šestostepenog“, lako ugrađuje i da je, između ostalih prednosti koje ima, lakši za „velikih“ 7,5 kg.

Rekosmo da će se prvi „ZF 9HP“ menjač ugrađivati početkom naredne godine u „lend rover evok“, a kako stvari stoje, još jedan terenac će biti opremljen ovim menjačem.

Legendarni „Džip“ će u neke svoje modele takođe ugrađivati devetostepeni menjač. Novi menjač skraćuje i vreme potrebno za ubrzanje od 0 do 100 km na čas za dve sekunde. Izračunato je i da će potrošnja goriva biti manja za 12 odsto kod benzinskih i za 16 odsto kod dizel agregata.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)