Datum:

12.08.2012. 17:18

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 6380 pregleda

Otkako se pojavila na našem tržištu u “drugom životu”, o kojem se stara francuski „Reno“, „Dačija“ sa svojim modelima važi za brend koji je napravio veliki proboj sa automobilima koji su nam, odnosom cene i kvaliteta, doprineli podmlađivanju voznog parka. Ali ne važi za sve “dačije” ono “koliko para toliko muzike”…

Postoje, naime, neke verzije od kojih kupcima može da zastane knedla u grlu – tek da Rumuni pokažu da i oni znaju da naprave fensi automobile, udružili su se sa “Delsijem”, renomiranim proizvođačem kožne galanterije i opreme za putovanja, koji se potpisuje i na najskupljem modelu „dačije“ koji se prodaje u Srbiji. “Daster Delsi 1.5 dCi 4×4” staje 17.290 evra, zbog čega nismo mogli da odolimo, a da ga ne testiramo i uverimo se zašto je on gotovo duplo vredniji od neke svoje “braće” (trenutno najjeftiniji “daster” staje 9.330 evra)…

“Delsi” je klasičan “daster” koji se u tehničkom pogledu ne razlikuje od povoljnije “braće”. Tu je 4×4 pogon sa “2WD”, “auto” i “lok” načinom rada, šestostepeni ručni menjač kod kojeg prva brzina kratkog hoda ujedno služi i kao reduktor, za vožnju po lošem terenu ili za kretanje na uzbrdici, klirens od 21 cm, pouzdani i štedljivi 1,5-litarski dCi motor… Sve je na svom mestu. 

Razlika je u spoljašnosti i detaljima u kabini. Tačnije, “daster” sada izgleda kako bi i trebalo da izgleda kada bi se umanjila uloga novca. Naravno, to se nikada neće dogoditi, jer ako nešto košta evro, „Dačija“ će pronaći prodavca koji traži 99 centi.

Promene u odnosu na klasičan “daster” su hromirani krovni nosači i završetak izduvne cevi, zatamnjena prednja svetla i maska hladnjaka, aluminijumski točkovi od 16 inča, ukrasni pragovi sa oznakom “delsi”, dodatno zatamnjena stakla na zadnjim vratima…

 U kabini se prvo primećuju dvobojne “delsi” presvlake sa crvenim prošivima koji se nalaze i na kožom obloženom upravljaču. Takođe, srednja konzola, okviri ventilacionih otvora i ručke na prednjim vratima su u sjajnoj tamnosivoj boji. Da ne zaboravimo, za 17.290 evra dobićete i kofer “delsi”.

Ako ste spremni da se odreknete dodatnih hiljadu i nešto evra, kao opcija mogu da se poruče ESP (doplata 249 evra), električni podizači zadnjih stakala (120 evra), radio CD/mp3 sa blututom, USB priključkom i komandama na upravljaču (307 evra) i metalik boja (386 evra). Tako, plus po plus može da se stigne i do 18.352 evra za “daster”! Mnogo novca, složićete se.

Ipak, „Dačiju“ bi trebalo nagraditi za svaki korak u pogledu osveženja svojih modela! U modernom odelu ili ne, “daster” je ostao jedan od najzahvalnijih terenaca u ponudi. Robustan, prostran i pouzdan – maksimalno će zadovoljiti potrebe prosečnog vozača.

Autor: Aleksandar Pijevac, Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)