Datum:

13.06.2015. 11:10

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

1 komentara 3232 pregleda

Nova “opel astra” spremna za zabavu. Nova generacija “astre” je bazirana na potpuno novoj arhitekturi male mase koja će biti pokretana isključivo novom generacijom agregata.

Opel” i segment kompaktnih automobila. Ova posebno uspešna priča započinje s “kadetom” 1936, a nastavila ju je nova “astra” koja predstavlja jedanaestu generaciju “Opelovog” modela u C segmentu.

Do sada je 24 miliona “kadeta” i “astri” napustilo fabrike. Nova generacija “astre” je bazirana na potpuno novoj arhitekturi male mase koja će biti pogonjena isključivo novom generacijom agregata, a ponudiće i komponente i sisteme poznate iz viših segmenata automobila. “Kura mršavljenja” je učinila da je “astra” više atletska nego ikada ranije.

– Tri osnovne vrednosti su odlučujuće kada je u pitanju nova “astra” – efikasnost, inovativnost i dinamičke performanse – rekao je šef “Opel grupe” dr Karl-Tomas Nojman. – Naši inženjeri su je razvili bukvalno započevši od praznog lista papira. Nova “astra” je do 200 kilograma lakša u odnosu na model koji nasleđuje, a atletski dizajn to čini i vidljivim. Dimenzije su redukovane ali prostranost i komfor su značajno poboljšani. Ispod haube nove “astre” će se naći agregati poslednje generacije. Izlazna snaga ide u rasponu od 95 do 200 KS.

Glavna atrakcija u ponudi motora kada je “astra” u pitanju jeste potpuno novi 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo, četvorocilindarska jedinica iz iste porodice, kao i manji jednolitarski, ali u isto vreme moćan, trocilindarski agregat. Ovaj motor, u potpunosti napravljen od aluminijuma, svoju premijeru će imati sa 145 KS.

Sa ukupnom dužinom od 4,37 metara, gotovo je za pet centimetara kraća u odnosu na prethodni model. S visinom od 1,46 metara, takođe je i za 2,6 cm niža. Sve ovo je imalo uticaj na aerodinamiku i efikasnost, jer koeficijent otpora vazduha nove “astre” iznosi ispod 0,30.

Manja spolja ali veća unutra – “Opelovi” inženjeri su odgovorni za ovo uspešno ostvarivanje nemogućeg. Međuosovinsko rastojanje možda jeste smanjeno za dva centimetra, ali je količina prostora unutar vozila porasla. U kombinaciji s novodizajniranim sedištima, putnici na zadnjoj klupi mogu da uživaju u dodatnih 35 milimetara prostora u pojasu kolena.

Izvor: Novosti

1 komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)