Datum:

06.12.2015. 17:06

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 6099 pregleda

Kada je 1988. godine prvi put predstavljena javnosti, “suzuki vitara” je izazvala i pravu malu revoluciju na automobilskom tržištu. Začet je takozvani SUV koncept (sport utility vehicle – sportskih vozila za uživanje), a “gradski terenci” sposobni da vam priušte udobnu ali i nezaboravnu “ofroud” avanturu postali su jedan od najprodavanijih segmenata na auto-tržištu.

Tokom vremena, “suzuki vitara” je evoluirala kroz promene u veličini, tehnologiji i nameni. “Suzuki SUV” dizajn prepoznatljiv je na prvi pogled. Izgled “vitare” je snažan, s kompaktnim dimenzijama koje zadovoljavaju potrebe savremenog korisnika. Efikasni, snažni motori, veliki točkovi, visok klirens, najsavremeniji pogon na sva četiri točka – ALLGRIP, i najnaprednija tehnologija komfora i bezbednosti predstavljaju kamen temeljac uspešnosti “vitare” na tržištu.

Zahvaljujući generalnom uvozniku i distributeru “Suzukija” za Srbiju, kompaniji “Evrosumar”, na našem višednevnom testu imali smo dvobojnu “vitaru 1.6 4VD MT elegans”, koja nas je uverila da nije slučajno među najprodavanijim i najtraženijim SUV vozilima na tržištu.

Teško je nabrojati šta sve ova “vitara” ima od opreme. Tu su svi mogući sistemi aktivne i pasivne bezbednosti, mnogobrojni vazdušni jastuci, i prednji i bočni, vazdušne zavesice… Na raspolaganju su audio i radarski sistem koji pomaže vozaču da uoči iznenadne prepreke na putu, panoramski krov, senzori za kišu, kamere za vožnju unazad, parking senzori, putni računar, smartfon konekcija, poluge za promenu brzine iza obruča volana…

Jasno, “vitara” je sposobna da savlada mnoge “of-roud” prepreke, a ceo sistem se veoma jednostavno stavlja u pogon okretanjem dugmeta kojim birate jedan od četiri moda za vožnju: “auto”, “sport”, “sneg” i “lok”, koji služi za “izvlačenje” vozila iz snega, blata…

U “vitaru” se ugrađuju najmoderniji benzinski i dizel agregati. U ponudi su “benzinci” DOHC sa 1.586 ccm koji razvijaju 120 KS i koji mogu biti upareni s manuelnim petostepenim ili automatskim šestostepenim menjačem. Prosečna potrošnja je 5,3 litra benzina na 100 km, što, uz rezervoar od 47 litara, daje sjajnu autonomiju.

Za one koji žele više snage i moći, tu je najmoderniji “benzinac” – 1,4-litarski “buster džet” (booster jet), koji se ugrađuje u specijalni model “vitara S” (sport) koji isporučuje 149 KS i ima 220 Nm obrtnog momenta, uz potrošnju od neverovatnih 5,4 lit./100 km.

Dizel ageragat ima zapreminu od 1.598 kubika i razvija 120 KS, sa sjajnim obrtnim momentom od 320 Nm. Menjač je manuelan ili automatski, sa šest brzina.

Potrošnja od svega četiri litra na 100 km je dodatni adut “vitare”.

Početna cena “vitare” sa benzinskim motorom iznosi 13.290 evra i više je nego konkurentna i na našem tržištu.

Suzuki (3)

Brojke

– Dužina: 4.175 mm
– Širina: 1.775 mm
– Visina: 1.619 mm
– 180 km/č je maksimalna brzina
– 140 KS je maksimalna snaga
– 13.290 evra je cena vozila
– 5,4 lit./100 km je potrošnja benzinca

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)