Datum:

14.01.2015. 22:26

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 2765 pregleda

Peta generacija “reno espasa” stiže u prodajne salone širom Evrope početkom proleća.

Vozilo koje je davne 1984. godine utemeljilo jednu sasvim novu kategoriju vozila – minivenova, predstavljeno je na Salonu automobila u Parizu prošle jeseni i, sudeći prema reakcijama posetilaca, biće ponovo na spisku “Renoovih” bestselera.

“Reno” je prošle sedmice objavio i cene za domaće, francusko tržište. Vozilo dugo 4,85, široko 1,87 i visoko 1,68 metara, s međuosovinskim rastojanjem od 2,88 metara i ogromnim, panoramskim krovom od 2,8 kvadratnih metara, na tržište stiže sa četiri nivoa opreme. Početni je “lajf”, a slede ga “zen”, “intens” i “inicijale paris”. U ponudi su dva “dizelaša” i jedan “benzinac”. Dizel agregat “DCi enerdži 130”, sa šestostepenim manuelnim menjačem, emituje samo 119 grama ugljen-dioksida po kilometru i predstavlja početnu ponudu, i jedino je on dostupan u prvom paketu opreme “lajf”. Cena je 34.200 evra. Jači “dizelaš”, “enerdži 160 DCi”, ugrađuje se u više pakete opreme, razvija 160 KS i ima šestostepeni automatski menjač. Emituje 123 g SO2/km. “Espas” sa ovim motorom i paketom opreme “zen” košta 39.200, u paketu opreme “intens” staje 43.200, a u najvišem nivou “inicijale paris” 46.300 evra.

Benzinski motor je savremeni “enerdži 200 TCI” sa sedmostepenim automatskim menjačem koji razvija 200 “konja” i emituje 140 grama ugljen-dioksida po pređenom kilometru.

“Espas” s paketom opreme “zen” i benzinskim motorom košta 37.700 evra, a cena modela s paketom opreme “intens” košta 40.800 evra. Top-ponuda je verzija sa opremom “paris inicijale” – 44.800.

au-espas-9

U “espasu” ima mesta za sedmoro putnika. U drugom redu su tri pojedinačna sedišta, a u trećem dodatna dva. Zanimljivo je da je klirens (udaljenost od tla) novog “espasa” 16 centimetara, što govori o želji “Renoa” da ovaj multiven “štrpne” ponešto i od tržišnog kolača krosovera.

Od opreme “reno espas” jednostavno nema šta nema! Sve najsavremenije tehnologije, u kojima “Reno” i inače prednjači, ugrađene su u ovo vozilo čija se prodaja očekuje početkom proleća u salonima širom Evrope.

au-espas-8

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)