Datum:

09.01.2015. 10:24

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3452 pregleda

Najnoviji član porodice “Džip” – “renegejd”, ocenjen je sa 85 odsto uspešnosti za zaštitu dece i odraslih putnika i sa 65 odsto za zaštitu pešaka, s pozitivnim rezultatima na svim glavnim testovima.

Sigurnosni uređaji dobili su ocenu od 74 odsto zahvaljujući dodatno dostupnom sistemu automatskog kočenja i standardno dostupnom regulatoru brzine.ezultati su još značajniji s obzirom na to da je krajem prošle godine “Evro NCAP” uveo mnogo strože uslove za dobijanje ocene od pet zvezdica za zaštitu dece, odraslih putnika i pešaka.

Hiljade sati virtuelnih simulacija omogućile su razvoj inovativne “male široke 4×4 arhitekture” (“renegejd” je prvi automobil grupe FCA na kojem je ona primenjena), koja se sastoji iz samonoseće karoserije izrađene od čvrstih, ultračvrstih i sinterovanih čelika, što rezultira izuzetnom otpornošću na uvijanje. Struktura prednjeg dela s tri linije opterećenja garantuje jednako reagovanje u slučaju čeonog sudara bez obzira na vrstu prepreke ili vozila s kojim se automobil sudari. Štaviše, uprkos jasnoj terenskoj prirodi ovog modela koja se ogleda u njegovom robustnom, kockastom prednjem delu, novi “renegejd” pruža dobru zaštitu pešaka.

Kvalitet virtuelnog dizajna fizički je testiran na automobilima proizvedenim u fabrici SATA u Melfiju, sa 300 testova komponenti i podsistema, preko 100 simulacija sudara i više od 100 test-sudara, uzimajući u obzir različite tipove udaraca – čeoni, bočni, prevrtanje, sudar otpozadi i obaranje pešaka, kao i različite brzine pri kojima može doći do sudara i različite fizičke karakteristike putnika.

Za sveobuhvatnu zaštitu, novi “džip renegejd” standardno je opremljen sa šest vazdušnih jastuka (prednji za prednja sedišta, na prozorima za sva sedišta i bočni za prednja sedišta), kao i ESC-om (elektronskom kontrolom stabilnosti) i sistemom sa ERM-om (elektronskim sistemom za ublažavanje naginjanja). Bezbednosna oprema, u zavisnosti od tržišta i verzije modela, standardno ili na zahtev može da sadrži i bitne sisteme kao što su sistem za praćenje “mrtvog ugla”, detekcija unakrsnog saobraćaja sa zadnje strane, tempomat s prilagodljivom brzinom kretanja (dostupan od 2015. godine) i ParkView kamera za parkiranje unazad s dinamičnim pomoćnim linijama.

Jedan od najinovativnijih sistema dostupnih na novom “džip renegejdu” jeste Forward Collision Warning-Plus – sistem automatskog kočenja sa upozorenjem na mogućnost čeonog sudara, prvi u svojoj kategoriji po pitanju pouzdanosti i preciznosti, koji koristi radar i video-senzore kako bi utvrdio da li automobil prebrzo prilazi nekoj prepreci ili drugom vozilu. U takvim slučajevima sistem upozorava vozača ili mu pomaže u izbegavanju sudara ili ublažavanju posledica sudara.

Sistem za upozorenje

I na kraju, “džip renegejd” može biti opremljen i Lane Sense Departure Warning Plus-om – sistemom za upozorenje na promenu trake, i Blind spot Monitoring-om – sistemom praćenja mrtvog ugla.

Rezultati:
* Ukupan rezultat 80 odsto
* Zaštita odraslih putnika 87 odsto
* Zaštita dece u automobilu 85 odsto
* Zaštita pešaka 65 odsto
* Pomoćni sistemi 74 odsto

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)