Datum:

25.09.2015. 12:39

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3383 pregleda

Novi modeli “mazde” su čudesan spoj japanske dizajn filozofije (“kodo – duša pokreta”) i nadmoćne inženjerske veštine (“skajaktiv tehnologija”) koji nudi vrhunac uživanja ne samo srećniku za volanom već i putnicima u raskošnoj, komfornoj, tehnički izuzetno opremljenoj kabini.

Novi hit giganta iz Hirošime, koji beleži odlične prodajne rezultate na evropskom, pa i na našem tržištu, jeste krosover jednostavno nazvan “mazda CX-3”. Elegantna, zanimljiva, originalna, lepa, nova “Mazdina” uzdanica je mamila uzdahe gde god smo se obreli na sedmodnevnom testu.

Naša ekipa se uverila da, bez obzira na model, pa čak i paket opreme, svaka “mazda” nudi jednu osobenost, utisak da ste u vozilu koje ne samo što je “skockano” po poslednjoj modi, već pruža i veliki stepen uživanja u vožnji.

“Mazda CH-3” će vam svakako izmamiti osmeh na lice čim pritisnete start dugme. Motor od 120 “konja” je toliko živahan, tako “vuče”, da posle izvesnog vremena uključite “limitator” brzine, jer gradskih 50 km na čas za volanom ove čigre izgledaju kao da stojite u mestu.

Brojke
* 120 KS je maksimalna snaga * 5,8 lit. je prosečna potrošnja
* 48 lit. je zapremina rezervoara
* 1.998 ccm je zapremina motora

Dimenzije
* 4.275 mm je dužina
* 1.535 mm je visina
* 1.765 mm je širina
* 2.570 mm je međ. Rastojanje

Od limitatora do tempomata, moćnog multmedijalnog uređaja, sjajne navigacije, tač-skrin ekrana, sa komandama i na volanu i na središnjoj kontroli (uvek nadohvat ruke), sve je tu. I sistem za pomoć pri vožnji unazad (kamera, senzori) i sistem koji vas upozorava da ste prešli na drugu stranu puta (prelazak preko linije bez uključenog pokazivača pravca odmah zvučnim i svetlosnim signalom “budi” vozača). Naravno, ako je potrebno, “mazda” vidi i iza “mrtvog ugla” i obaveštava vas. Razigrana ergela pod haubom, upregnuta sa izuzetno preciznim šestostepenim menjačem, vozača, udobno zavaljenog u sedište koje kao da je krojeno prema njemu, jednostavno ga “nagovara” da se otisne što dalje, da isproba otvoren put, ali i čari of-roud vožnje.

CX-3 kao da je dizajniran za vas sa inovativnim sistemom MZD Connect i bezbednosnim funkcijama i-ACTIVSENSE, pa će svaka vožnja biti zabavna i sigurna.

Kod našeg prosečnog kupca, sve praznijeg džepa, kupovina zavisi, bez obzira na sve kvalitete vozila, u najvećoj meri od cene.

I tu je, čini se, “Mazda” pogodila. Najjeftinija verzija, model sa benzinskim motorom od dva litra koji razvija 120 KS, s paketom opreme “emoušn”, košta 14.990 evra. Naravno, pogon je samo na prednje točkove.

Najjeftinija verzija s pogonom na sva četiri točka staje 22.790 evra. Ovaj model ima dvolitarski “benzinac” pod haubom i 150 “konja”.

Naši kupci, prema običaju, više preferiraju dizel motore. U “mazdu CC-3” ugrađuje se sjajni 1,5-litarski “dizelaš” koji razvija 105 KS i ima solidan obrtni moment od 270 Nm. Izuzetno tih, elastičan, ovaj motor je i veoma ekonomičan. Potrošnja u gradskim uslovima ne prelazi 4,4 litra na 100 km, a u kombinovanom režimu se kreće oko 3,8 litara dizela na 100 prevaljenih kilometara.

2

Benzinac na našem testu je trošio prosečno 5,2 litra na 100 km, što je čak manje od fabrički deklarisanih 5,8 litara na 100 km.

Emisija ugljen-dioksida je svega 105 grama po pređenom kilometru, pa i poštovaoci očuvanja prirode imaju mnogo razloga da se dive ovom vozilu.

Najjeftiniji model sa dizel agregatom, sa paketom opreme “čelendž” i pogonom na prednje točkove, košta 19.590 evra.

Model sa istim agregatom i pogonom na sve točkove, sa još višim paketom opreme “revolušn”, košta 23.990 evra…

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)