Datum:

17.07.2015. 16:47

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3530 pregleda

Ovaj karavan ispunjava i osnovnu namenu – nudi obilje prostora. Ogroman prtljažnik od 740 litara za tren oka, lako, pretvara se u “kombi” sa 1.660 litara.

Jedan od najjačih aduta francuskog giganta “Pežoa”, model “308”, prošle godine je poneo laskavu titulu automobila godine u Evropi. Automobil o kojem su “Novosti” pisale, potvrđujući da “izboru nema mane”.

Pred nama je ovoga puta bila “karavanska” verzija “tristaosmice”, za koju u reklamnoj brošuri marketinški magovi kažu da postoji pet razloga za kupovinu baš ovog vozila.

Redom: efikasnost, modularnost, kvalitet, dizajn i “pežo i- kokpit”.

Pod haubom “pežoa 308 SW”, koji je, inače, lakši od prethodne verzije za 140 kilograma, nalazi se moderan, u skladu sa “evro 6” normom izrađen 1,6-litarski HDi dizel agregat. Troši skromnih 3,8 litara na 100 kilometara i emituje svega 85 grama ugljen-dioksida po pređenom kilometru. Efikasno, nema šta!

Ovaj karavan ispunjava i osnovnu namenu – nudi obilje prostora. Ogroman prtljažnik od 740 litara za tren oka, lako, pretvara se u “kombi” sa 1.660 litara. U unutrašnjosti se nalazi takođe veliki broj raznih pregrada, fioka, džepova za odlaganje flaša, čaša, mobilnih telefona i raznih sitnica. Kad svemu tome dodate i “magičan pod”, duplo dno, jasno je da je modularnost stvarno jedan od mamaca kojima će kupci teško odoleti.

Kvalitet završne obrade je na visokom nivou. Materijali su kvalitetni, skupi. Ima tu kože, hroma, aluminijuma. Sve je lepo skrojeno, više usklađeno premijum nego svom segmentu.

Dizajn automobila je moderan, sportski, elegantan. “Pežoov” karavan je izrađen u skladu sa zahtevima modernog vozača – da bude multifunkcionalan, ali i da bude lep, atraktivan. “Pežoovi” dizajneri su uspeli u toj nameri, i svakako da je i izgled veoma važan pri odabiru baš ovog automobila.

au-test-15

“Pežo” je 2013. dobio međunarodnu nagradu za najbolji unutrašnji dizajn za svoje viđenje modernog kokpita. Od volana smanjenih dimenzija, s “podsečenim” donjim delom obruča, pa do komandi na središnjoj konzoli. Neponovljivo, atraktivno.

Na našem testu imali smo vozilo sa 1.6 HDI motorom sa 115 KS i šestostepenim menjačem. Oprema “alur”, pored ostalog, obuhvata i sve moguće sisteme za pomoć vozaču (ESP, ABS, REF, AFU), vazdušne jastuke za vozača i suvozača, napred na boku, bočne vazdušne zavesice… Tu su i sjajni audio-sistem sa šest zvučnika, tonirana stakla, LED svetla (i nazad), automatski dvoozonski klima-uređaj, multifunkcionalni volan od 9,7 inča osetljiv na dodir, automatski brisači, maglenke, parking senzori, troslojna metalik boja, aluminijumske felne od 17 inča – rubis, panoramski stakleni krov, sedišta u kombinaciji tekstil-koža…

Cena je 23.640 evra sa uključenom petogodišnjom garancijom.

au-test-1

Autor: P. Živković, Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)